معاون توانبخشی بهزیستی استان قم مطرح کرد؛

سهمیه ۴۰ لیتری بنزین به خودرو‌های معلولین تختصیص یافت

مقدم خواه گفت: سهمیه ۴۰ لیتری بنرین به خودرو‌های معلولین اختصاص داده می شود.

سهمیه ۴۰ لیتری بنزین به خودرو‌های معلولین تختصیص یافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمد علی مقدم خواه معاون توانبخشی بهزیستی استان قم از اختصاص سهمیه ۴۰ لیتری بنزین به خودرو‌های معلولین (دارای پلاک ویژه) علاوه بر سهمیه مصوب خبر داد و گفت: با توجه به درخواست مکرر معلولان و جانبازان و پیگیری‌های بهزیستی و تشکل‌های معلولین در خصوص اختصاص سهیمه بنزین به این قشر شریف با پیگیری بهزیستی کشور، در کارگروه ویژه وزارت کشور این موضوع بررسی و اختصاص سهمیه بنزین ویژه به معلولان و جانبازان تصویب شد.

او افزود: در این کارگروه اختصاص سهمیه بنزین ویژه معلولان و جانبازان بررسی شد و در مرحله اول با تخصیص سهمیه بنزین برای پلاک‌های ویژه جانبازان و معلولان موافقت شده است.

مقدمخواه عنوان کرد: سهمیه بنزین افرادی که کارت سوخت آن‌ها به عنوان جانبازان و معلولان تأیید شده از همین ماه ۱۰۰ لیتر است.

او افزود: خودرو‌های پلاک ویژه معلولان علاوه بر ۶۰ لیتر سهمیه شخصی، ۴۰ لیتر بیشتر دریافت می‌کنند و برای خودرو‌های دوگانه سوز نیز علاوه بر ۳۰ لیتر شخصی، ۴۰ لیتر دیگر تخصیص داده شده است که در مجموع ۷۰ لیتر می‌شود.

لازم به ذکر است در استان قم حدود ۷۷۷ خودرو با تائید بهزیستی استان دارای پلاک ویژه معلولین می‌باشد.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار