بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از خانه کشتی موحد

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، صبح امروز (یکشنبه) از محل تمرینات تیم‌های ملی کشتی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مجموعه ورزشی آزادی تهران از خانه‌های کشتی بازدید کردند.

بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از خانه کشتی موحد

در این بازدید علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گزارش کوتاهی را در مورد روند بازسازی خانه کشتی محمد بنا و مشکلات حال حاضر این خانه کشتی ارائه داد.

در ادامه خانه کشتی عبداله موحد که از سوی فدراسیون مورد بازسازی کامل قرار گرفته است بازدید شد و مسئولان ورزش کشور در جریان روند آماده سازی و نوسازی این سالن قرار گرفتند.

در ادامه جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد و علیرضا دبیر گزارشی را از برنامه‌های فدراسیون کشتی، مشکلات و دغدغه‌ها و روند آماده سازی تیم‌های ملی برای حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ارائه داد.

حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی، سیدجلال عسگری سرپرست دبیری و حسن رنگرز مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار