سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اردبیل:

حماسه ۹ دی روز میثاق با ولایت است/استان اردبیل مهد قهرمانان ورزشی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: حماسه ۹ دی روز میثاق با ولایت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا برادران، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ظهر امروز در نشست هم اندیشی جامعه ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد استان، پیشکسوتان ورزشی و جمعی از مسئولان استان با فرمانده سپاه استان بمناسبت حماسه ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی روز میثاق با ولایت است و در همه زمان‌ها جامعه ورزش استان اردبیل حضور پرشکوهی داشته اند.

او اظهار داشت: گرامیداشت حماسه تاریخی ۹ دی فرصتی برای تبیین و ترویج ارزش‌ها است، چرا که ملت بصیر و آگاه ایران در حماسه ۹ دی در برابر استکبار و هجمه‌های استکبار جهانی که برای براندازی نظام در پیش گرفته بودند جانانه ایستادگی کردند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل مهد قهرمانان ورزشی است افزود: استان اردبیل در تمامی مسابقات و رقابت‌های ورزشی همیشه در صحنه حاضر بوده و مدال‌ها و نشان‌های افتخار متعددی کسب کرده است.

برادران با بیان اینکه استان اردبیل در کسب مدال‌های المپیک در کشور حرف اول را زده است تصریح کرد: استان اردبیل در بازی‌های المپیک موفق به کسب ۴ مدال رنگارنگ کرده است و اکنون در سایه این افتخارات در قله افتخارات کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.