افزایش غلظت آلاینده‌ها در اصفهان از امروز

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: انباشت غلظت آلاینده ها در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان طی امروز و فردا پیش بینی می شود و وضعیت کیفی هوا ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زهرا سیدان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم پایداری جو در استان، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق در این مدت به صورت صاف و گاهی وزش باد ملایم خواهد بود.

او افزود: انباشت غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان طی امروز و فردا پیش بینی می‌شود و وضعیت کیفی هوا ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به ورود سامانه ناپایدار به استان از روز سه شنبه، خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه بارش‌های پراکنده در مناطق غربی و بهبود کیفیت هوا را تا پایان هفته در مناطق مرکزی استان به همراه خواهد داشت.

سیدان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بویین میاندشت با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

او اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.