بسته اخبار حوادث امروز ۸ دی ماه ۹۸؛

کشف ۹۷ کیلو گرم انواع موادمخدر در شهرستان کلاردشت/ کشف ۱۹ راس گوسفند سرقتی درگلوگاه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۸ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۸ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف انواع موادمخدر در شهرستان کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان کلاردشت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در طول سال جاری در سطح این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: در همین ارتباط با تقویت گشت‌های انتظامی و انجام گشت‌های هدفمند، ماموران انتظامی این فرماندهی موفق شدند، ۹۶ سارق حرفه‌ای را دستگیر و بیش از ۲۰۰ فقره انواع سرقت را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت در طی این مدت ۵۸۲ دستگاه خودرو و ۱۶۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف اعمال قانون و توقیف شدند.

سرهنگ عزیزی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی بیش از ۹۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر را در طی این مدت کشف کردند و ۴۹ معتاد متجاهر را به همراه ۲۴ خرده فروش و ۱۰ قاچاقچی موادمخدر شناسایی و دستگیر کردند.

کشف ۵ تن چوب قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های طبیعی و به منظور حفظ منابع طبیعی، ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام گشت انتظامی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیونت حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران با متوقف کردن این خودرو در بازرسی از آن موفق شدند، ۵ تن چوب قاچاق را کشف کنند و راننده خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار، گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۹ راس گوسفند سرقتی در گلوگاه

سرهنگ "حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع سرقت احشام از یک شهروند در شهرستان گلوگاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، کاراگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی این فرماندهی موفق به شناسایی ۳ عضو از اعضای باند سارقان احشام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: با شناسایی مخفیگاه متهمان و هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر ۳ متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۹ راس گوسفند سرقتی کشف شد و متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند.

کشف ۱۱ فقره سرقت داخل خودرو در بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از داخل خودرو، قطعات خودرو و گوشی تلفن همراه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ حیدرکلا با تقویت گشت‌های انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، متهم به سرقت را حین سرقت در یکی از مناطق مسکونی شهر شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت اقرار کرد و در بازرسی از محل سکونت وی تعدادی اموال مسروقه کشف کنند. سرهنگ جعفری، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار