سازمان حمایت اعلام کرد؛

کمک به تنظیم بازار با شفاف سازی قیمت کالا/به چالش «بدون قیمت نخریم» بپیوندید

سازمان حمایت از مردم درخواست کرد تا با پیوستن به پویش «بدون قیمت نخریم»، ضمن برخورد با تخلف برخی از واحدهای صنفی، یاریگر واحدهای صنفی صحیح العمل باشند.

قیمت کالابه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، یکی از مؤثرترین راهکار‌های تنظیم بازار و فراهم ساختن شرایط سالم برای انتخاب کالا و خدمات برای مصرف‌کنندگان، شفاف بودن قیمت است؛ لذا سازمان حمایت از همه مردم دعوت می‌کند تا با پیوستن به کمپین ملی همبستگی بدون قیمت نخریم, ضمن مشارکت در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این پویش، زمینه حمایت از واحد‌های صنفی صحیح‌العمل را هموار کند.

هدف از اجرای این طرح، توجه ویژه مراجع نظارتی به مقابله با تخلف عدم نصب اتیکت قیمت صنوف بوده و از شهروندان انتظار می‌رود تا با نخریدن هرگونه کالایی از این قبیل واحد‌های صنفی، بازرسان این سازمان و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های سراسر کشور را در احقاق حقوق مردم و نظارت بر رعایت قیمت‌های منصفانه یاری کنند.


بیشتربخوانید:سازمان های امورمالیاتی و بیمه با اصناف همگرایی بیشتری داشته باشند/ عده‌ای بدنبال مخدوش ساختن چهره بازار هستند 


قطعا این پویش دستاورد‌های خوبی به همراه خواهد داشت؛ زیرا مردم با خرید از واحد‌های صنفی صحیح العمل، ضمن کمک به رونق صنعت و تولید کشور، موجبات تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حمایت از تولید داخلی را فراهم می‌سازند.

گفتنی است گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت، عدم صدور صورتحساب از جمله تخلفاتی هستند که هموطنان می‌توانند این تخلفات را از طریق تلفن ۱۲۴ و یا سامانه اینترنتی WWW.۱۲۴.ir به این سازمان و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در میان گذاشته تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۴۹ ۰۹ دی ۱۳۹۸
شفافیت. چه شفافیتی من ماه ها وقت خودم رو صرف طرح یک سامانه جامع و کاربردی کردم که هم به نفع سازمان حمایت، سازمان تعزیرات،سازمان نظارت بازرسی صمت. و همچنین مصرف کنندگان و فروشندگان بود دریغ از یک حمایت کوچک. حالا من از باشگاه‌ خبرنگاران جوان کمک میخوام آیا کسی کمک کنه؟؟؟
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
نه کسی کمک نمیکنه
آخرین اخبار