مدیرکل منابع طبیعی لرستان :

سه پروژه آبخیزداری با اعتبار ۵ میلیارد تومانی در بروجرد اجرا می شود

مدیرکل منابع طبیعی لرستان از اجرای سه پروژه آبخیزداری با مجموع اعتبار ۵ میلیارد تومانی در بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مهرداد نجفی مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: امسال سه پروژه آبخیزداری با مجموع اعتبار ۵ میلیارد تومانی در بروجرد اجرا می‌شود.

 مهرداد نجفی امشب در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: سه پروژه آبخیزداری در حوزه‌های گندل‌گیلان، زرشکه و گیجالی بروجرد اجرایی می‌شود.

او عنوان کرد‌: سال گذشته نیز پروژه‌های آبخیزداری در سه حوزه آبخیز انگشته، آبسرده و روستای قلعه میرزاعلی بروجرد با صرف اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان اجرایی شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان بیان کرد: با توجه به اهمیت دولت به پروژه‌های آبخیزداری و تامین اعتبار مورد نیاز برای این منظور، طی سال گذشته و امسال چندین پروژه در بروجرد و دیگر شهرستان‌های لرستان اجرایی شده و یا در دست احداث است.

نجفی افزود: همچنین بزرگترین نهالستان شمال استان لرستان در بروجرد احداث شده است.

او تاکید کرد‌: از سویی مشکلی ۱۷ ساله در خصوص تعیین تکلیف اراضی حریم شهر بروجرد برطرف و از این طریق ۱۲۰ هکتار از اراضی ملی بلاتکلیف بین منابع طبیعی و راه و شهرسازی، تعیین تکلیف شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان ادامه داد: با واگذاری این اراضی به راه و شهرسازی مشکل لاینحلی که ۱۷ سال در بلاتکلیفی مانده بود، حل و فصل شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار