حجت الاسلام پناهیان در دیدار با خانواده شهید فاطمیون:

ابوزینب مثل ستاره قطبی در تاریخ افغانستان خواهد درخشید

حجت‌الاسلام پناهیان و وحید یامین‌پور با خانواده معزز شهید «محمد جعفر حسینی» معروف به ابوزینب دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر شهادت «محمد جعفر حسینی» معروف به ابوزینب از رزمندگان لشگر فاطمیون دوباره اذهان را متوجه لشگر فاطمیون کرده است.  او در سال ۹۶ در اثر اصابت موشک به شدت مجروح شد که این سال‌ها را با درد و رنج ناشی از مجروحیت سپری کرد تا سرانجام در سن ۳۵ سالگی به شهادت رسید.

تصویری از حجت‌الاسلام پناهیان و وحید یامین‌پور در منزل شهید «محمد جعفر حسینی» معروف به ابوزینب در فضای مجازی منتشر شده است.

حجت الاسلام و المسلیمن پناهیان در دیدار  با خانواده شهید  حسینی گفت: ما نسبت به همه شهدا احساس شرمندگی می‌کنیم، نسبت به شهدای افغان بیشتر چون هم جهاد کردند و هم هجرت. فرزند شما کار بزرگی انجام داده است و مثل ستاره قطبی در تاریخ افغانستان خواهد درخشید. اعتقاد من این است این شهدا ستون‌های امت اسلامی هستند و اینان به زودی منجر به ظهور حضرت حجت(عج) می‌شوند.

وحید یامین پور نیز در این دیدار اظهار کرد: سعی و تلاش بسیار زیاد شهید برای انجام کار برای خانواده شهدا به خصوص فرزندانشان برای من عجیب بود. من نمی‌دانم چطور فرزندان این شهید را خوشحال کنیم؛ باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

در ادامه تصاویری از حضور حجت الاسلام پناهیان و وحید یامین پور را در منزل شهید ابوزینب مشاهده می‌کنید.

ابوزینب مثل ستاره قطبی در تاریخ افغانستان خواهد درخشید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار