از ابتدای سال جاری؛

۴۹ هزار جعبه گل و گلدان در گلخانه تولید شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: از ابتدای سالجاری ۴۹ هزار جعبه گل و گلدان گل در گلخانه این سازمان تولید شده است

از ابتدای سال جاری ۴۹ هزار جعبه گل و گلدان در گلخانه سازمان تولید شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، شرمین شریفی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: گلکاری میادین و پارک‌ها در سطح شهر در راستای ایجاد چشم انداز مناسب، زیبایی منظر شهری، ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان و طراوت بخشیدن به محیط شهری یکی از اقدامات این سازمان است.

او افزود: با توجه به پیش بینی بستر گل‌های فصلی در فضای سبز، گلکاری سطح شهر در فصول مختلف سال انجام می‌شود.

شریفی از تولید ۴۹ هزار جعبه گل و گلدان گل از ابتدای سالجاری خبر داد و گفت: امسال در گلخانه این سازمان ۲۷ هزار جعبه گل و ۲۲ هزار گلدان گل تولید شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: گل‌های تولیدی شامل انواع گل فصلی، اطلسی، آشلانتوس و تاج خروس، تولید گل‌های خارجی جعفری، آهار و اطلسی و قلمه انواع درخت، درختچه و گل‌های آپارتمانی و زینتی است.

او اعلام کرد: ۱۲ هزار جعبه گل تولید شده شامل انواع گل‌های بنفشه، میمونی، شب بو، قرنقل و داوودی، تولید ۱۰ هزار گلدان انواع کلم زینتی ایرانی و خارجی و قلمه انواع درخت و درختچه و گل‌های آپارتمانی جهت کاشت گل‌های فصلی به منظور گلکاری پاییزه و زمستانه در سالجاری تولید شد.

رئیس سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری شهرداری سنندج مساحت گلخانه سازمان را ۱۲ هزار متر مربع اعلام کرد و گفت:. با فعال نمودن گلخانه این سازمان تمام نیازمند‌های این سازمان در زمینه گل فصلی و بخش اعظمی از نیازمندی‌های در زمینه تولید درخت و درختچه وگل‌های زینتی تامین شده است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: شورای شهر ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.