مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام؛

بیش از ۶ هزار پرونده تخلف کالا و خدمات در ایلام تشکیل شده است

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: ۶ هزار و ۳۳ پرونده تخلف کالا و خدمات در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون تشکیل شده است.

بیش از  ۶ هزار پرونده تخلف کالا و خدمات در  ایلام تشکیل شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛علیرضا لطفی مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: این تخلفات کالا و خدمات در حوزه‌های گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، درج نکردن قیمت، احتکار و عرضه کالای غیراستاندارد بوده است.

او افزود: از این تعداد پنج هزار و ۹۵۰ پرونده منجر به صدور و اجرای حکم شده و مابقی در دست رسیدگی هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: متخلفان این پرونده‌ها در مجموع به پرداخت ۳۲۶ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده اند.

لطفی از تشکیل ۲۲۰ پرونده بهداشتی نیز در این مدت خبر داد و تاکید کرد: تخلفات این پرونده‌ها در زمینه عدم رعایت مسایل بهداشتی در محیط کار و فعالیت است که جریمه ۴۷۰ میلیون ریالی را برای خاطیان در پی داشته است.

او همچنین به تشکیل ۶۵۵ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز استان در این مدت اشاره کرد و گفت: این پرونده‌ها شامل قاچاق احشام، کولر گازی، وسایل صوتی و تصویری، لاستیک خودرو، پتو، برنج و ذرت دانه‌ای هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از صدور محکومیت برای این پرونده‌ها و ضبط کالا‌ها به نفع دولت خبر داد و اضافه کرد: ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق نیز بالغ بر ۷۹ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.