معاون حقوقی وزیر اقتصاد خبرداد؛

جلب یک ونیم میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در استان مرکزی

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر امور اقتصاد از جلب یک ونیم میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در استان مرکزی خبر داد.

جلب یک ونیم میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در استان مرکزیجلیلی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت امور اقتصاد و دارایی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: استان مرکزی در ۹ ماهه اول امسال در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی وضعیت خوبی داشته به طوری که تا کنون یک و نیم میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در استان جلب شده است که نشان از تلاش مدیران این حوزه برای توسعه اقتصادی استان است.

جلیلی افزود: استان مرکزی در حوزه درآمد‌ها هم در ۹ ماهه سال ۹۸ وضعیت خوبی دارد و امیدواریم این شرایط تا پایان سال هم ادامه داشته باشد و شاهد رشد اقتصادی در استان مرکزی باشیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر امور اقتصاد و دارایی بیان کرد: توسعه اقتصادی استان مرکزی نیازمند توجه به زیرساخت‌ها در این حوزه است که امیدواریم با حمایت وزارتخانه شاهد باشیم در حوزه تولید و اقتصاد به روند روبه رشد خود ادامه دهد.

او با اشاره به اینکه استان مرکزی در پرداخت خسارت‌ها عملکرد خوبی داشته به وضعیت بانک‌ها هم اشاره کرد و گفت: برخی بانک‌های خصوصی در استان مرکزی با مشکلات مواجه اند که امیدوارم با برنامه‌ریزی که در آینده صورت می‌گیرد این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

جلیلی در پایان گفت: شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های اقتصادی استان مرکزی هم تاکنون عملکرد خوبی داشتند و امیدواریم با انسجام بیشتر این شورا شاهد پیشرفت در این حوزه در استان مرکزی باشیم.

جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان مرکزی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر اقتصاد در اراک تشکیل شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.