دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی:

مشارکت در صحنه و تبعیت از ولایت رمز تداوم انقلاب اسلامی

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در قزوین داشتن بینش سیاسی، مشارکت مردم در صحنه و تبعیت از ولایت را رمز ماندگاری و تداوم انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  سید محمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در امامزاده حسین (ع) قزوین، داشتن بینش سیاسی، مشارکت مردم در صحنه و تبعیت از ولایت را رمز ماندگاری و تداوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: پس از ۸ ماه التهاب و فراهم کردن شادی برای دشمن، حضور مردم در حماسه ۹ دی آبی بر آتش فتنه گران بود.

حسینی با تأکید بر اینکه روحیه ولایتمداری مردم، باعث تداوم انقلاب اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران چهار دهه را پشت سر گذاشته است و با بصیرت مردم، وارد گام دوم شده است.

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تأکید کرد: ایران اسلامی با بصیرت مردم و پیوند امت با رهبری که ضامن بقای انقلاب اسلامی و راه شهداست، توانسته از ناملایمات عبور کند.

او افزود: مردم مشکلاتی دارند و به انتقاد‌های جدی به مدیران کشور وارد است، اما هدف امت اسلامی صیانت از ارزشهاست و ما تا آخر ایستاده ایم تا به هدف نایل شویم.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی بینش سیاسی و مشارکت مردم را رمز پیروزی امت اسلامی دانست و گفت: امروز برخی می‌خواهند مردم را نا امید کنند، اما بصیرت ملت راهگشاست.

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی معتقد است استفاده نکردن از افراد دلسوز و توانا، اقتصاد کشور را به چالش کشیده است و با تقویت اتحاد و انسجام ملی و همچنین شناسایی عوامل فتنه گر اقتصادی، اقتصاد کشور پویاتر خواهد شد.

حسینی به نامه ۷۷ نفر از سران اصلاح طلب در اغتشاشات آبان ماه و همنوایی آن‌ها با سلطنت طلبان اشاره کرد و گفت: باید از فتنه درس بگیریم و آینده انقلاب را با اتحاد مردم و تبعیت از ولایت، تضمین کنیم.

او افزود: فتنه تمام شدنی نیست لذا همیشه باید هوشیار باشیم و با اتکا به ولایت و تبعیت از رهبری، انقلاب را بیمه کنیم.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: برخی افرادی که در فتنه ۸۸ بازداشت شدند دوباره به منصب رسیده اند و نباید به آن‌ها اجازه دهیم که از تنگنا‌های کشور، سوء استفاده کنند.

او درباره اف‌ای تی اف هم گفت: این سازمان ۴۰ بند دارد که ۳۷ مورد را اجرا کرده اند و ۲ بند باقیمانده و دولتی‌ها نامه پراکنی می‌کنند که اگر تأیید نکنیم مشکلات بیشتر می‌شود بفرمائید آن ۳۷ مورد را اجرا کردید چه دستاوردی داشته است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا زمانی تحریم‌ها را برمی دارد که توان نظامی جمهوری اسلامی ایران محدود شود.

او افزود: غربی‌ها از مردم و مسئولان انتظار دارند که دست از ارزش‌ها بردارند و انقلاب و اهداف آن را زیر سوال ببرند و به جنایات آمریکا در منطقه کاری نداشته باشند، در حالی که منطق و استدلال جمهوری اسلامی حاکی از آن است که با توسل به غرب نمی‌توان مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.