دستگیری عامل تیر اندازی در گیلانغرب

فرمانده انتظامی گیلانغرب از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی عزیزیان فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت : به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های دهستان حیدریه گیلانغرب، ماموران انتظامی شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او گفت : با حضور مامورین پاسگاه حیدریه در محل مشخص شد یک نفر به علت اختلافات قبلی اقدام به تیراندازی و به وسیله اسلحه پران کرده که منجر به مصدومیت شخصی دیگر از ناحیه کف دست راست شده است.

 عزیزیان افزود: در این راستا ماموران پاسگاه حیدریه با استفاده از شگرد‌های پلیسی توانستند محل اختفای متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و اسلحه مورد استفاده نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب از معرفی عامل تیراندازی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

سارق تلفن همراه شهروندان کرمانشاهی در دام پلیس

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یکی از سارقان خبر داد که در سطح شهر اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان کرمانشاهی می‌کرد.

حسین براری افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در همین راستا ماموران کلانتری ترمیال شهید کاویانی حین گشتزنی به فردی که قصد سرقت گوشی تلفن همراه یک خانم را داشت برخورد کرده و به سرعت نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

 براری گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۷ فقره سرقت گوشی تلفن همراه و ۳ فقره کیف قاپی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.