عضو حقوقدان شورای نگهبان:

چشم امید دشمن به نفوذی‌های داخل کشور است

محمد دهقان در تجمع ۹ دی رشت گفت: پوزه دشمن در جنگ سخت و فتنه به زمین مالیده شده است و تنها امید دشمن به نفوذی‌های داخلی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد دهقان، حقوقدان شورای نگهبان قانون اساسی در تجمع ۹ دی مردم رشت گفت: چشم امید دشمن به نفوذی های داخل کشور است و پوزه دشمن در جنگ سخت و فتنه به زمین مالیده شده است و تنها امید دشمن به نفوذی‌های داخلی است.

او، با بیان اینکه حماسه ۹ دی نماد اتحاد ملت ایران است، افزود: دشمنان در حوادث سال ۸۸ به دنبال قرار دادن مردم رو در روی هم بودند، اما ملت با بصیرت ایران با همه سلیقه‌ها صف خود را از فتنه گران جدا کرده و از رهبری و نظام اسلامی پشتیبانی کردند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان قانون اساسی، به فتنه‌های مختلف دشمنان در ۴۰ سال گذشته اشاره کرد و گفت: اگر چه فتنه سال ۸۸ خساراتی برجا گذاشت، اما چهره واقعی دشمنان را نشان داد.

محمد دهقان افزود: سردادن شعار‌های انحرافی نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران در فتنه سال ۸۸ به معنی جانم فدای اسرائیل بود نه فدای ایران، که فتنه گران کوردل این را نمی‌فهمند.

او گفت: فتنه اخیر هم که با بهانه افزایش نرخ بنزین طراحی شد با حضور مردم برچیده شد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان قانون اساسی تصریح کرد: مردم با بصیرت به خوبی می‌دانند که در شرایط حساس باید صف خود را از صف آشوبگران و فتنه گران جدا کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، تجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.