تمامی پرستاران البرز بیمه هستند

مدیر پرستاری و خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: پرستاران البرز مشکل بیمه ندارند و همه ی آن ها بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی هستند.

تمامی پرستاران البرز بیمه هستندفریبا رسانژاد ، مدیر پرستاری و خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت : در البرز  حدود ۴ هزارو  ۲۰۰ پرستار در بیمارستان های دولتی ، خصوصی و تامین اجتماعی مشغول به فعالیت هستند که همه ی آن ها از زمانی که به صورت رسمی و یا مجوزی جذب دانشگاه علوم پزشکی شدند ، تحت پوشش بیمه های تامین اجتماعی  یا خدمات درمانی قرار گرفتند.

رسانژاد افزود : میانگین تعداد پرستاران در البرز با میانگین کشوری محاسبه می شود که در این شرایط البرز وضعیت مناسبی دارد و می توان گفت از  میانگین استاندارد های کشور رقم بالایی را به خود اختصاص داده است.

او گفت : در البرز با توجه به اینکه استان مهاجر پذیری است و تعداد مراجعین و جمعیت هر ساله رو به افزایش است  ، آمارها  نشان می دهد که برای جذب نیروی پرستار باید بستر سازی شود .

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود : در البرز همچنان با کمبود پرستار و کمک پرستار روبه رو هستیم که   اگر وزارت خانه مجوز هایی در اختیار ما قرار دهد می توان این کمبود را تامین کرد.

 رسانژاد گفت : دانشگاه علوم پزشکی البرز امسال حدود ۶۸ پرستار به صورت مجوزی استخدام کرد .

او افزود:جذب نیرو از استان های دیگر یکی از مزیت های دانشگاه علوم پزشکی به شمار می رود.

انتهای پیام / ن . م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.