فرمانده ناحیه سپاه نهبندان:

لزوم شناخت جریانات فکری داخلی و خارجی

فرمانده ناحیه سپاه نهبندان گفت: باید جریانات فکری در سطح جامعه و حتی خارج از مرز‌ها را شناخت زیرا در غیر این صورت مورد هجمه و غفلت واقع خواهیم شد.

لزوم شناخت جریانات فکری داخلی و خارجیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سرهنگ پاسدار قاسمی فرمانده ناحیه سپاه نهبندان در جلسه گرامیداشت ۹ دی که با حضور پرشور مردم ولایی شهر شوسف در محل مسجد جامع  این شهر برگزار شد، گفت: باید جریانات فکری در سطح جامعه و حتی خارج از مرز را شناخت زیرا جریان فتنه با دروغ بزرگ تقلب در نتایج انتخابات، درموقیت جمهوری اسلامی در منطقه و بین الملل دامن زد.

او  با اشاره به حضور بصیرت آفرین ملت ایران درهمه عرصه‌های دفاع از انقلاب و اسلام به واکاوی آنچه بعد انتخابات سال ۸۸ اتفاق افتاد اشاره کرد و افزود: در این فتنه با بیانیه‌های تند وایجاد تردید در نتایج انتخابات و همچنین با پیگری نکردن اعتراضات از مجامع قانونی، سعی در ایجاد قانون شکنی و قانون گریزی شد.

سرهنگ پاسدار قاسمی با بیان اینکه دشمن از سال‌ها قبل از ۸۸ دنبال براندازی نظام جمهموری اسلامی بوده است، اظهار کرد: امروز حضور حداکثری باعث ابهت و اقتدار نظام و نشان دهنده ارادت مردم به انقلاب و ارمان‌های آن خواهدبود و تن دشمنان نظام را به لرزه خواهد انداخت.

نوری امام جمعه شهر شوسف تصریح کرد: باید به  بیداری و هوشیاری مردم در عرصه  دفاع از اسلام و انقلاب افتخار کرد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار