امام جمعه طبس :

پیروزی در فتنه ۸۸باعث شکل گیری بیداری اسلامی در منطقه شد

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گفت: پیروزی در فتنه ۸۸باعث شکل گیری جریان بیداری اسلامی در منطقه و در نهایت استقلال سیاسی برای کشور شد.

پیروزی در فتنه ۸۸باعث شکل گیری بیداری اسلامی در منطقه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام والمسلمین محمدی، امام جمعه طبس در جشن بزرگ حماسه ۹ دی گفت: فتنه باعث شد تا دشمن بفهمد، ملت ما بیدار و خواستار نظام و انقلاب است و پیروزی در فتنه باعث شکل گیری جریان بیداری اسلامی در منطقه و در نهایت استقلال سیاسی  برای کشور شد.

او افزود: از طرفی فتنه باعث شد که ملت نیز متوجه شوند که دشمن در جنگ خود جدی است و آمریکا به دنبال نابودی نظام اسلامی ماست و دشمنی آن‌ها برای ما آشکار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با بیان اینکه فتنه یعنی شرایطی که کار بر انسان‌ها پوشیده شود، افزود:  فتنه باعث شد که دشمن در بعد خارجی متوجه شود که کشور ما رهبری دارد که موقعیت شناس و مدیر و مدبر است.

امام جمعه طبس بیان کرد: در جریان فتنه دشمنان آمده بودند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهند اما خروش ملت با اقدام به هنگام و با بصیرت کافی در ۹ دی ماه باعث شکست دشمن شد.

او اظهار کرد: فتنه ۸۸ علیرغم تلخی، دستاورد‌هایی از جمله حضور پرشور مردم در انتخابات و خلق حماسه ۹ دی  را داشت که باعث ایجاد اقتدار در نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار