رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: طبق سیاست‌گذاری‌های کلان شورای اسلامی شهر تبریز و برنامه شهرداری سال ۹۹ سال نهضت فضای سبز در تبریز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، تقی پور رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: طبق سیاست‌گذاری‌های کلان شورای اسلامی شهر تبریز و برنامه شهرداری، سال ۹۹، سال نهضت فضای سبز در تبریز خواهد بود.

 تقی پور در خصوص برنامه‌های کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: احداث پارک‌های محله‌ای و توسعه پایدار فضای سبز از جمله این برنامه‌هاست.

او از عمده دلایل کمبود فضای سبز در شهر تبریز را توسعه‌ی نامتوازن در حوزه شهرسازی دانست و گفت: این عامل منجر به از بین رفتن باغات و فضای سبز شهر تبریز در طول سال‌های متوالی شده است.

او با بیان این که در این رابطه طرح دو فوریتی به شورای شهر تبریز ارائه شده که تا سال بعد اجرایی می‌شود، افزود: هدف از این طرح تبدیل خودرو محوری به انسان محوری است.

تقی‌پور با اشاره به این که باغات تبریز باید تحت تملک شهرداری درآیند، افزود: این اقدامات در راستای حفظ باغات و فضای سبز موجود شهر تبریز انجام می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.