رئیس هیات تنیس روی میز اردبیل:

تیم ملی تنیس روی میز کشور در اردبیل اردو می‌زند

رئیس هیات تنیس روی میز استان اردبیل از برگزاری اردوی تیم ملی دختران در رده سنی نوجوانان در بهمن ماه امسال در شهرستان اردبیل خبر داد.

علی دهقانی، رئیس هیات تنیس روی میر استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: اردوی تیم ملی تنیس روی میز دختران در رده سنی نوجوانان به مدت یک هفته در خانه پینگ پنگ شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

او افزود: در این اردوی یک هفته‌ای سه نفر از بازیکنان مستعد اردبیلی به این اردوی ۱۰ نفره اضافه خواهند شد.

رئیس هیات تنیس روی میز استان اردبیل ورزش تنیس روی میز استان اردبیل را رو به رشد دانست و تصریح کرد: ورزش تنیس روی میز استان اردبیل با تلاش شبانه روزیکه طی سال‌های اخیر صورت گرفته توانسته است در رده نوجوانان رتبه ۱۷ کشوری و در رده جوانان رتبه ۲۲ کشوری را به خود اختصاص دهد.

دهقانی گفت: اولویت این هیات طی سال‌های اخیر فراهم نمودن زیر ساخت‌ها و استعداد یابی و پرورش رده‌های پایه در سطح استان بوده است.

او اظهار داشت: خانه پینگ پنگ استان اردبیل با زیربنای ۶۰۰ متر مربع با امکانات بروز ورزشی که جزو ۵ سالن استاندارد کشور می‌باشد می‌تواند در توسعه این ورزش در سطح استان نقش مهمی را ایفا بکند.

رئیس هیات تنیس روی میز استان اردبیل نقش معلمان و آموزش و پرورش را در کشف استعداد‌های برتر در این رشته ورزشی موثر دانست و گفت: در راستای توسعه کیفی این ورزش در سطح استان، دوره‌های مربی گری و داوری درجه سه در اردبیل برگزار شد که بیشتر شرکت کنندگان در این دوره را معلمان آموزش و پرورش تشکیل می‌دادند.

دهقانی افزود: خوشبختانه در حال حاضر سه باشگاه خصوصی در شهرستان اردبیل همسو و هم راستا با هیات پینگ پنگ استان اردبیل در جهت توسعه این ورزش مفرح مشغول فعالیت هستند و مسابقات هفتگی به طور مرتب در این باشگاه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.