پخش سری جدید مجموعه طنز خودمونی

سری جدید مجموعه طنز خودمونی در ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در صدا و سیمای مرکز فارس در حال تولید و پخش است.

مجید پایدار تهیه کننده و کارگردان مجموعه طنز خودمونی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  اظهار کرد: سری جدید مجموعه طنز خودمونی با ساختار آیتمیک و طنز به برخی از معضلات اجتماعی و شهروندی می‌پردازد.

تهیه کننده سری جدید مجموعه طنز خودمونی ادامه داد: در این مجموعه از بازیگران توانمند تئاتر و تلویزیون شیراز استفاده شده و با بخش‌های متنوع و به گونه طنز اوقات خوشی را برای مخاطبان فراهم می‌کند.

پایدار به تشریح بخش‌های متنوع این مجموعه پرداخت و افزود: آیتم دهه شصتی ها، خاطرات دهه شصت را با ساختار نمایشی از زبان یک زن و شوهر شیرازی بیان می‌کند.

او اضافه کرد: آیتم مامان جمال آقو، با زبان طنز شیرازی به مسائل مختلف زناشویی و خانوادگی می‌پردازد.

کارگردان مجموعه طنز خودمونی تصریح کرد: در آیتم آقای چاره ساز، ضمن فراهم کردن سرگرمی و نشاط برای مخاطب با نگاه طنز تلنگری می‌زند به مشکلات اقتصادی، بیکاری و مسائل اجتماعی و در این بخش یک مصاحبه شونده در مقابل تعدادی خبرنگار قرار می‌گیرد و به سوالات پاسخ می‌دهد.

او افزود: آیتم بدون شرح، که بدون کلام است، به صورت صامت به برخی از معضلات اجتماعی از جمله نظافت شهر، آداب معاشرت و فرهنگ آپارتمان نشینی می‌پردازد.

پایدار گفت: در بخش هماروسا، دو بازیگر زن در نقش دو هم عروس در سطح شهر شیراز دیده می‌شوند و همیشه با هم در کل کل و رقابت هستند و هدف از این آیتم معرفی اصطلاحات شیرازی است.

تهیه کننده سری جدید مجموعه طنز خودمونی اضافه کرد: خوانش از روی متن و معرفی محله‌های قدیمی شیراز در بخش خودمونی گاه دیدنی است.

او ادامه داد: این مجموعه جمعه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه فارس پخش می‌شود.

در مجموعه طنز خودمونی، تهیه کننده، تدوینگر و کارگردان مجید پایدار و مدیر تصویربرداری و بازیگردان صمد فرهنگ است.

همچنین حسن فلاح زاده، محسن قانع فرد، الهام کشاورزی، مهدی سعادت فر، مجید پایدار، فاطمه سعیدی کیا، مهرداد نعمت الهی، حامد کارگر، طاهره صادقی، میترا شاه کرمی از کسانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار