بازار داغ مسابقات والیبال در گیلان

دور برگشت رقابت‌های والیبال لیگ برتر بزرگسالان با انجام چهار مسابقه گیلان کلید خورد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در جریان رقابت‌های والیبال لیگ گیلان و در چهارچوب هفته ششم، تیم‌های والیبال مدرن سازه کیاشهر و شهرداری املش به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم والیبال مدرن سازه کیاشهر با نتیجه سه بر یک حریف خود را از پیش رو برداشت.

همچنین در دیگر بازی برگزار شده از هفته اول دور برگشت این مسابقات، تیم‌های والیبال شاندیز سیاهکل و پاسارگاد رضوانشهر رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم والیبال شاندیز سیاهکل در یک جدال نفس گیر با نتیجه سه بر دو حریف خود را مغلوب کرد.

در جریان این رقابت‌ها تیم‌های والیبال شهرداری تالش و سفیر ماسال مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم والیبال شهرداری تالش موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد.

همچنین در آخرین بازی برگزار شده اولین هفته از دور برگشت رقابت‌های والیبال لیگ برتر گیلان، تیم‌های میلاد مسکن خشکبیجار و وحدت رودسر مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت تیم والیبال میلاد مسکن خشکبیجار با نتیجه سه بر دو مقابل حریف خود به برتری رسید.

در رقابت‌های والیبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت باهم رقابت می‌کنند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود خواهند کرد تا برای کسب قهرمانی باهم دست و پنجه نرم کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.