احداث مدرسه در مناطق محروم بستری ،برای رشــد دانش آموزان

امام جمعه اروندکنار گفت: احداث مدرسه در مناطق محروم بستری را برای رشــد، شکوفایی و سربلندی دانش آموزان مناطق کم برخوردار فراهم می کند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی پور امام جمعه اروندکنار امروز سه‌شنبه در آئین افتتاحیه هنرستان ۹ کلاسه برکت در اروندکنار گفت: افتتاح مدرسه در مناطق محروم بستری برای انجام فرآیند تعلیم و تربیت و رشد، شکوفایی و سربلندی فرزندان این منطقه است.

او با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در دین اسلام مورد تأکید قرار گرفته است، افزود: دین اسلام به «تعلیم و تربیت» نگاه ویژه‌ای دارد تا جایی که اولین آیه‌ای که خداوند متعال بر قلب پیامبر گرامی اسلام نازل می‌کند در خصوص آموزش و خواندن است.

امام جمعه اروندکنار بیان کرد: البته آموزشی مدنظر ماست که همراه با پرورش باشد و این نوع آموزش است که انسان‌ها را صاحب ارزش می‌کند و انسان‌ساز و متعالی است.

امروز با حضور کورش مودت، مدیرکل آموزش و پرورش استان و علی قربانی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان هنرستان ۹ کلاسه بنیاد برکت در اروندکنار با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۷۶۰ مترمربع افتتاح شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.