دستگیری سارقان حرفه ای منازل در جوادیه

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری ۲ سارق منزل در محله جوادیه به ارزش ۱۲ ملیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: در سه ماه اخیر پرونده‌های مشابهی به کلانتری ۱۱۷ جوادیه ارجاع که کلیه مال باختگان در اظهارات مشابهی عنوان داشتند که برای مدتی به مسافرت رفته ایم و چند روزی در منزل تردد نداشتیم و هنگام مراجعت به منزل متوجه شدیم که تعدادی اموال با ارزش منزلمان از قبیل لوازم خانگی و طلاجات به سرقت رفته است.

وی بیان داشت: تیمی از ماموران تجسس کلانتری جوادیه بررسی موضوع را به عهده گرفتند و با مراجعه به محل‌های سرقت به دست آوردند که سرقت‌ها توسط دو مرد با استفاده از خودرو‌های سرقتی انجام می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در گام بعدی تحقیقات پلیسی چهره واضحی از یکی از متهمان به دست آمد و مشخص شد که یکی از سارقان سابقه دار بوده و پیش‌تر نیز با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

سرکلانتر هفتم پایتخت بیان کرد: در گام بعدی تحقیقات پلیسی شناسایی مخفیگاه متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفت و موفق شدند مخفیگاه هر دو سارق را در محدوده کلانتری جوادیه شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده را در اختیار مقام قضائی قرار دهند.

جلیلیان افزود: مراقبت‌های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهمان آغاز شد تا اینکه صبح روز گذشته هر دو سارق با دستور قضائی دستگیر و در بررسی از آن محل، تعدادی از اموال سرقتی از قبیل: پروژکتور، دوچرخه، لب تاب و تلویزیون و دو قطعه گردنبند کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان ۳۵ و ۴۲ ساله هستند و به ۲۱ فقره سرقت منزل در محدوده کلانتری اعتراف کردند، گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی اعتراف کردند، باتردد در محل‌های مختلف تراکت هی تبلیغاتی در لای در ورودی قرار می‌دادیم و اگر به مدت ۲۴ ساعت برگ در لایه درب مانده باشد مطمئن می‌شدیم که منزل خالی است و سپس وارد منزل می‌شدیم و اموال با ارزش را سرقت می‌کردیم.

سرکلانتر هفتم اظهارکرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، سارقان منزل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۰ دی ۱۳۹۸
تو مجله های متراکم باید پر از دوربین نظارتی قوی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۱ دی ۱۳۹۸
ولی دوربین جلوی سرقت را نمیگیره، در حالیکه اگر بشه کاری کرد که دزد اصلا نتونه وارد خووه زندگیمون بشه، دیگه دوربین هم نیازی نیست
Iran (Islamic Republic of)
حفاظ و قفل هوشمند ضد دیلم
۱۹:۰۵ ۱۰ دی ۱۳۹۸
الان دزد یه چرخ تو خونه زندگیتون بزنه، به سختی میتونید خسارتهاشو جبران کنید، پس قفل هوشمند ضد دیلم روی درب نصب کنید و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها که اگر سارقین تا پشت درب و پنجره هاتون هم رسیدن نتونن وارد بشن. این یعنی کار هوشمندانه کردن
آخرین اخبار