۸۰ عنوان برنامه ویژه هفته بصیرت در شهرکرد اجرا شد

فرمانده سپاه شهرکرد گفت: امسال همزمان با هفته بصیرت، ۸۰ عنوان برنامه در این شهرستان اجرا شد.

۸۰ عنوان برنامه ویژه هفته بصیرت در شهرکرد اجرا شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی فرمانده سپاه انقلاب اسلامی شهرکرد از اجرای بیش از ۸۰ عنوان برنامه و نشست روشنگری و بصیرتی به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی و همزمان با هفته بصیرت و میثاق با ولایت در این شهرستان خبر داد.

او افزود: این برنامه ها با شعار اصلی و محوری «یوم الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها» برگزار گردید.

جمشیدی اضافه کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع ۹ دی، سخنرانی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع واقعه تاریخی ۹ دی از جمله این برنامه‌ها بود.

او با تاکید بر تبیین ابعاد فتنه‌های دشمن در کشور، گفت: فتنه ۸۸ یکی از مهمترین این فتنه‌ها بود که مردم ولایتمدار شهرستان شهرکرد بصورت خودجوش در ۹ دی ماه به خیابان آمده و ضمن محکوم کردن اقدامات خرابکارانه آشوبگران وفاداری خود را به نظام، انقلاب و رهبری به اثبات رساندند.

جمشیدی افزود: دشمن در فتنه ۸۸ با هدف براندازی ساختار نظام، فشار و تغییر ماهیت رفتار نظام و بازگرداندن مدار سلطه وارد عمل شده بود که با تدبیر ارزشمند رهبر تیر دشمن به سنگ خورد و مردم غیرتمند ایران اسلامی با جان دل از نظام وانقلاب حمایت کردند که این حمایت مردمی موجب مایوس شدن دشمنان انقلاب شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.