امکان استفاده‌ از شخصیت‌های مختلف در بازی Resident Evil 2 Remake

برخی از کاربران اعلام کردند که در حالت Nexus Mods، امکان استفاده از چند شخصیت مختلف در این بازی وجود دارد.

امکان استفاده‌های از شخصیت‌های مختلف در بازی Resident Evil 2 Remakeبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Resident Evil 2 Remake آخرین عنوان عرضه شده از سوی شرکت کپ کام است که داستان و شخصیت‌های بازی Resident Evil 2 که در گذشته عرضه شده بود را دارد و شرکت کپ کام در آن صرفا تغییرات گرافیکی اعمال کرده و گرافیک این بازی را متناسب با کنسول‌های امروزی باز طراحی کرده است. اما در این بازی امکانی جدید وجود دارد که گیمرها می‌توانند بر اساس این قابلیت بجای استفاده از شخصیت Claire Redfield که شخصیت اصلی بازی Resident Evil 2 در زمان عرضه آن بود از شخصیت Ellie که در بازی The Last of Us وجود داشت استفاده کنند.

این قابلیت صرفا در نسخه کامپیوتر بازی Resident Evil 2 وجود دارد؛ در نسخه کامپیوتری این بازی حالتی به اسم Nexus Mods وجود دارد که در سایر نسخه‌‌های این بازی وجود نداشته و گیمرهای کامپیوتری به آن دسترسی خواهند داشت. به تازگی از این حالت ویدیویی منتشر شده است که در آن نشان داده می‌شود شخصیت الی در بازی The Last of US به جای شخصیت اصلی بازی اویل در بازی حاضر شده است.

امکان استفاده‌های از شخصیت‌های مختلف در بازی Resident Evil 2 Remake

هرچند نمی‌توان گفت که کپ کام با ناتی داگز برای بازطراحی یک عنوان قدیمی همکاری کرده‌اند و اولین حدسی که درباره این موضوع می‌توان زد، دستکاری تنظیمات بازی به دست گیمرهاست. از طرفی هم نمی‌توان گفت شخصیت الی در این بازی به طور دقیق همان ظاهر اصلی خود را دارد و گیمر با دیدن او متوجه وجود تفاوت‌های با ظاهر اصلی این شخصیت خواهد شد.


بیشتر بخوانید: مواردی که قرار است در سال ۲۰۲۰ به واتساپ اضافه شوند 


همچنین ویدیویی نیز از این حالت از بازی منتشر شده که در آن از شخصیت Heather Mason در بازی Silent Hill 3 یا جک بیکر از Resident Evil 7: Biohazard و حتی John Price از Call of Duty: Modern Warfare استفاده شده است. تاکنون کپ کام راجب این موضوع هیچ واکنشی نشان نداده است و باید تا چند روز آینده منتظر انتشار خبری رسمی از سوی این شرکت باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
اویل دو بر خلاف اویل ۳ ریمیک خیلی قوی داشت
آخرین اخبار