رئیس موسسه ترویج فرهنگ قرآنی گفت: ۲۰ هزار طلبه در سطح کشور در طرح تربیت مفسرین قرآنی، ویژه روحانیون برای استفاده در مدارس و دانش‌آموزان و نماز‌های جماعت یومیه شرکت می‌کنند.

 مفسرین قرآنی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد موحدی‌نژاد رئیس موسسه ترویج فرهنگ قرآنی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله مصطفی علما، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اظهار داشت: مدت ۲۸ سال است مسابقه «درس‌هایی از قرآن» برای میلیون‌ها خانواده ایرانی اجرا می‌شود، که در ابتدای کار با ۳۰۰ عضو افتخاری فعالیت شروع شد، اما اکنون مخاطبین خاص ما که دانش‌آموزان هستند، بیش از ۲.۵ میلیون نفر است، که با لحاظ خانواده دانش‌آموزان، این تعداد به بیش از ۱۰ میلیون رسیده است.

او افزود: طرح تربیت مفسرین قرآنی، ویژه روحانیون برای استفاده در مدارس و دانش‌آموزان و نماز‌های جماعت یومیه، برنامه دومی است که تحت نظارت مستقیم، حجت‌الاسلام قرائتی در سطح کشور اجرا می‌شود، که در حال حاضر ۲۰ هزار طلبه در سطح کشور در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

رئیس موسسه ترویج فرهنگ قرآنی تاکید کرد: طرح سوم، با عنوان چهره به چهره ویژه فرهنگیان سراسر کشور است که این طرح هم از ابتکارات حجت‌الاسلام قرائنی بوده و آن تاثیر شگرفی است که این روش دارد، که خوشبختانه این طرح ۲ هزار و ۵۰۰ حلقه دارد.

نماینده حجت‌الاسلام قرائنی اظهار امیدآوری کرد، بیشتر بتوانیم از ظرفیت‌های استان کرمانشاه در راستای ترویج فرهنگ قرآنی بهرمند شوند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.