کم فروشی نان توسط خبازی های آزاد پز باید پیگیری شود

مدیر کل تعزیرات حکومتی با اشاره به بحث کم فروشی نان توسط خبازی های آزاد پز خواستار کنترل و نظارت توسط اتحادیه و بازرسان دستگاه های نظارتی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیر کل تعزیرات حکومتی با اشاره به بحث کم فروشی نان توسط خبازی های آزاد پز خواستار کنترل و نظارت توسط اتحادیه و بازرسان دستگاه های نظارتی شد.

جودکی در ادامه به تشریح در خصوص تخلفات اقتصادی و طرح های اجرایی توسط اداره کل تعزیرات حکومتی و دستگاه های نظارتی پرداخت و گفت:  با توجه مشکلات عدم توزیع کالا های مورد نیاز باید شبکه تامین و توزیع شود.

حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری کرمانشاه در خصوص وضعیت تامین و توزیع گوشت در استان ، تهیه میوه ایام پایانی سال ، تامین و توزیع شکر برای رفع مشکلات چرخه تولید ، مشکلات گاز مایه در روستاهای هدف ، نصب کارتخوان در مطب پزشکان و نرخ تورم در استان و همچنین ارتقاء رتبه استان به سوی استان ارزان در سطح کشور مطالبی را عنوان کرد.

معاون استاندار در ادامه ضمن جمع بندی مسائل مطرح شده در جلسه و تحلیل وضعیت اقتصادی استان بر اساس آمار و اطلاعات اعلام شده گفت: تنها راهکار ما حمایت از تولید ، اصلاح و ساماندهی شبکه تامین و توزیع ، حذف واسطه گری و ... می باشد که باید همگی با تعامل و همکاری به رونق تولید و واحد های تولیدی مساعدت و کمک کنیم

 حاتمی در ادامه به کنترل و نظارت دستگاه های متولی در بازار اشاره کرد و خواستار تقویت بازرسان شد و افزود بایستی بر اساس نیاز ها کمبود کالا های اساسی را شناسایی و با برنامه ریزی لازم در جهت تامین و توزیع اقدام و در این راستا بایستی نظارت های لازم را به عمل آورد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۱ دی ۱۳۹۸
و گران فروشی