فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: پیشرفت و اقتدار نیروی انتظامی، مرهون تلاش بی وقفه و بی دریغ بازنشستگان است.

پیشرفت و اقتدار نیروی انتظامی، مرهون تلاش بازنشستگان است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در دیدار با خانواده بازنشسته متوفا مهدی نگهدار گفت: بازنشسته‌ها نماد سال‌ها کوشش در عرصه نظم وامنیت هستند و امروز تجربه گرانبهای آنان می‌تواند راهگشای همکاران جوان ما در نیروی انتظامی باشد.

او با اشاره به اینکه بازنشستگان عرصه نظم و امنیت، دارای بالاترین تجارب هستند بیان کرد: بهره گیری از تجربیات گرانبهای بازنشستگان باعث پیشرفت در کار‌ها و افزایش بهره وری است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران اظهار کرد: باید با برقراری ارتباط صمیمانه دوسویه و هدفمند با بازنشستگان، ضمن تکریم بازنشستگان و خانواده این عزیزان از تجربه آنان در ناجا استفاده کنیم.

سرهنگ  غلام صحرایی رئیس کانون بازنشستگان شهرستان دهلران نیز در این دیدار، بازنشستگان را مظهر صبر، استقامت و گنجینه پربار تجربه و دانش دانست و عنوان کرد: خدمات ارزنده این عزیزان در طول خدمت باعث اندوختن تجارب زیاد شده که شایسته است کارکنان جوان از این تجارب بهره مندی لازم و اثرگذار را داشته باشند.

سرهنگ صحرایی با اشاره به اینکه بازنشستگان دارای کوله باری از علم و تجربه هستند، یادآورشد: باید از این گنجینه‌های با ارزش، نهایت استفاده و بهره برداری را داشته باشیم.

او تجلیل از بازنشستگان را احترام به ارزش‌های انسانی و اخلاقی دانست و افزود: بازنشستگان الگوی استقامت و اقتدار شاغلان ناجا هستند.

سرهنگ صحرایی ادامه داد: تجربه بازنشستگان باید سرلوحه کارکنان جوان باشد و بهره گیری از تجارب بازنشستگان راه پیشرفت پلیس در ماموریت هاست.

او اضافه کرد: تکریم بازنشستگان، فرصت و بهانه‌ای است برای پاسداشت و تقدیر از این گنجینه‌های ارزشمند که هر یک زمانی در حوزه کاری خود در پیشبرد و تحقق اهداف ناجا تلاش کرده و ادامه کار را اکنون به نسلی دیگر واگذار کرده اند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.