برخورد شدید با مجرمان فضای مجازی در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: مجرمان فضای مجازی در اردبیل با انگیزه تشویش اذهان عمومی به اشد مجازات محکوم می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: مجرمان فضای سایبری که با انگیزه سیاسی در راستای تشویش اذهان و افکار عمومی از چارچوب فعالیت قانونی خود تخطی کنند، با اشد مجازات روبه‌رو می‌شوند.

او افزود: در راستای اجرای سیاست‌های امنیتی و حفاظتی دستگاه قضایی استان اردبیل، با آن دسته از مجرمانی که دست به هر اقدامی با هدف برهم زدن امنیت و آرامش روانی مردم بزنند به شدت برخورد می‌‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه در اقدام اخیر سپاه پاسداران و همکاری پلیس فتا یک مورد از مجرمان فضای سایبری دستگیر شد، افزود: باتوجه به قرارگیری در آستانه انتخابات و این رویداد مهم سیاسی در کشور برخی سودجویان با انگیزه سیاسی وارد صحنه شده، نسبت به نشر اکاذیب در کانال‌ها و بستر شبکه‌های اجتماعی کرده و همچنین سعی در تشویش افکار و روان آحاد عمومی جامعه دارند که در این زمینه دستورات لازم برای اعمال اشد مجازات علیه این افراد صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان اردبیل از برخورد شدید دستگاه قضایی با هنجارشکنان در سطح شهر نیز خبر داد و گفت: افراد شروری که با هرگونه سلاح سرد یا گرم بر اساس اختلافات طایفه‌ای یا هر غرض دیگری در سطح شهر سبب سلب آرامش عمومی مردم شهر باشد فورا دستگیر و مجازات لازم اعمال می‌شود.

طباطبایی از مردم استان اردبیل خواست تا در صورت مشاهده هرگونه اقدام شرورانه اراذل و اوباش در سطح شهر سریعا مراتب را با نیروی انتظامی یا مستقیما با دستگاه قضایی در میان بگذارند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.