جشنواره حرکت بزرگترین رویداد ملی برای انجمن‌های علمی دانشجویی

دبیر علمی و اجرایی جشنواره دانشگاهی حرکت در دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : جشنواره حرکت بزرگترین رویداد ملی برای انجمن‌های علمی دانشجویی است و زمان ارسال آثار در سامانه که از نهم آغاز شده تا ۳۰ دی ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،احسان امیری دبیر علمی و اجرایی جشنواره دانشگاهی حرکت در دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : دریافت آثار در دبیرخانه مرکزی در حال انجام است و قرار است در بهار آینده این جشنواره به میزبانی تبریز برگزار شود.

او با بیان اینکه این جشنواره در سال ۹۶ به میزبانی دانشگاه رازی با حضور همه انجمن‌های علمی دانشجویی سراسر کشور بود، گفت : باتوجه به سیاست‌های اخیر وزارت علوم، جشنواره در چند بخش مختلف برگزار می‌شود که می‌توان به بخش‌های کلی همچون رقابتی، نمایشگاهی، انجمن پویا و بین الملل اشاره کرد که چهار حوزه مهم این جشنواره هستند.

مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی افزود: براساس همین زمان‌بندی یک برنامه ریزی برای دانشگاه داخلی نیز داریم و دانشگاه رازی به این دلیل که جزو دانشگاه‌های بالاتر از ۱۰ هزار دانشجو است سهمیه آثار بالایی دارد و در هرکدام از بخش‌ها می‌تواند هشت اثر را ارسال کند.

این مسوول افزود: در حوزه انجمن برتر دارای هشت سهمیه هستیم که ارسال آثار باید از طریق فایل «a ۴» صورت گیرد و در حوزه فعالیت خلاقانه با سهمیه هشت اثر، مسابقه و محتوای دیجیتال با سهمیه پنج اثر، کارآفرینی، بخش ویژه، اختراع و کتاب با سهمیه سه اثر، انجمن پویا به صورت نامحدود و در حوزه نشریه از سهمیه هشت اثر برخوردار هستیم.

امیری گفت: شیوه ارسال آثار در حوزه فعالیت خلاقانه، مسابقه، محتوای دیجیتال، کارآفرینی، بخش ویژه، اختراع، به صورت اینفوگرافیک پوستر «A ۱» است.

امیری افزود: بخش ویژه شامل فعالیت‌هایی است که یک انجمن در راستای موضوعاتی همچون محیط زیست و منابع طبیعی، اقتصاددانش بنیان و مقاومتی، علوم شناختی انجام داده است.

او گفت: برای شرکت در بخش انجمن برتر باید فرمت نمونه وزارت علوم با توجه به شاخص‌های داوری در قالب فایل «ورد» انجام شود و در بخش کتاب نیز یک فایل توضیح به همراه اصل کتاب ارسال شود.

دبیر اجرایی جشنواره ملی حرکت در دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: در بخش نشریه نیز باید فایل همه نشریه‌ها به دبیرخانه ارسال شود.

این عضو هیات علمی دانشگاه رازی افزود: ارسال آثار باید از طریق پست الکترونیکی به نشانی Harekat.Razi@gmail.com صورت گیرد که از طریق تلگرام به شماره ۰۹۱۲۵۸۰۰۶۵۲ می‌باشد و باید در عنوان ایمیل نام انجمن و حوزه رقابتی بیان شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار