تاکید فرماندار ویژه خرمشهر بر ایمنی سفرهای دریایی

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: دستگاه‌های مربوط برای ایجاد زیر ساخت‌های لازم و ایمنی سفرهای دریایی گردشگران در نوروز ۹۹ در این شهرستان تلاش کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر روز چهارشنبه در نشست هماهنگی ارگان‌های دریایی در سرسرای اجتماعات بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: تمام ارگان‌ها در خرمشهر موظف به اجرای دستورالعمل مربوط به طرح گردشگری ایمن برای امنیت و رفاه حال گردشگران نوروزی در این شهرستان هستند.

او افزود: تجربه موفق بندر خرمشهر در امر گردشگری ایمن دریایی در نوروز ۹۸ که منجر به بروز ندادن حادثه شد برگ زرینی است و امیدواریم در نوروز ۹۹ شاهد افزایش سفرهای ایمن دریایی در اروند و کارون باشیم.

نوراله اسعدی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از آمادگی بندر خرمشهر برای ارتقای زیرساخت ها و ایمنی سفرهای دریایی در نوروز ۹۹ خبر داد و گفت: بندر خرمشهر با توجه به بهره‌مندی از مواهب الهی و شرایط اقلیمی و جغرافیایی مطلوب، که از سه طرف توسط رودخانه های قابل کشتیرانی احاطه شده، بستر مناسبی برای گردشگری دریایی  و توسعه حمل و نقل دریایی است.

او با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی متولی طرح گردشگری ایمن است بیان کرد: ایمن سازی سفرهای دریایی از مسائل حیاتی برای گردشگران است که همواره مورد توجه مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی قرار داشته است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: بندر خرمشهر از طرح‌ها و ایده‌های سرمایه‌گذاران در جهت گردشگری دریایی و اجرای اصول ایمنی دریایی حمایت می‌کند و سرمایه گذاران نیز با توجه به وجود زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای گردشگری دریایی در حوزه های مختلف گردشگری دریایی سرمایه گذاری کنند.

نوراله اسعدی یکی از مزیت های شهرستان خرمشهر را گردشگری دریایی در اروند و کارون بیان کرد و گفت: در نوروز گذشته ۱۴۸هزار نفر از طرح گردشگری دریایی در اروند و کارون بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.