اجرای ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی

۳۰ طرح اقتصاد موقتی باید در مازندران اجرا شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،غلامی راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استانداری مازندران با حضور وزیر کشور ،گفت: امسال ۳۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان تعریف شد که ۱۸ پروژه در جلسات استانداری تصویب شد و مابقی در حال پیگری است.

او با بیان اینکه ۵ پروژه نیز به دلیل عدم تخصیص اعتبار تاخیر دارد خواستار اختصاص بودجه‌های مناسب برای اجرای این طرح‌ها شد.

غلامی راد گفت: برای ساماندهی پسماند در شهر‌های ساحلی مازندران ۳۳۸ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران افزود: سهم ارزش افزوده در بخش صنعت مازندران ۲۰ درصد است در صورتی که میانگین کشوری ۴۲ درصد است این نشان می دهد که در حوزه صنعت وضعیت مناسبی نیست.

غلامی راد هزینه تملک زمین ضعف زیرساخت‌ها تغییر بی رویه کاربری را از مشکلات استان اعلام کرد و گفت: ۴۷۰۰ طرح نیمه تمام در مازندران وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه در حوزه آب برای اولین بار ۷۵ میلیارد تومان به لایروبی آب بندان‌های استان اعتبار داده شد، افزود: برای بهره برداری کامل از برخی طرح‌ها ردیف بودجه‌ای داریم، اما پروژه‌ها می‌ماند که باید از طرف شورا‌های اسلامی شهر‌ها و مشارکت خصوصی اجرا شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.