سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت صمت خبر داد:

واگذاری خودروسازان تا پایان سال ۹۹ و طی ۳ مرحله

فتح الهی گفت: شرکت های خودروسازی تا پایان سال ۹۹ و طی ۳ مرحله واگذار می‌شوند.

واگذاری خودروسازان تا پایان سال ۹۹ و طی ۳ مرحلهبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شاتا، افشار فتح الهی سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت صمت، تصریح کرد: خودروسازان تا پایان سال ۹۹ واگذار می‌شوند.

او افزود: واگذاری این شرکت‌ها در سه مرحله تعریف شده است، که باید انجام بشود.

وی در ادامه تشریح کرد: مرحله اول واگذاری اموال غیرتولیدی آن‌ها است که الان شروع شده و بخشی از آن‌ها واگذار شده و بخشی دیگر با فرآیند کارشناسی در حال انجام است.

سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت صمت با بیان اینکه سطح دیگر واگذاری مربوط به شرکت‌های زیرمجموعه وابسته به خودروسازان است، گفت: واگذاری این شرکت‌ها ممکن است در قالب سهام یا مالکیت کامل باشد که در بخشی از شرکت‌های اولویت دار این کار شروع شده است.


بیشتر بخوانید: وزارت صمت از واگذاری خودروسازها کوتاه نمی‌آید


فتح الهی ادامه داد: در نهایت نیز واگذاری شرکت‌های اصلی است که طبق برنامه زمان بندی ما تا پایان سال ۱۳۹۹ باید انجام بشود و تا آن موقع همه این سه مرحله باید انجام شده باشد.

وی افزود: در جلسه‌ای که با اعضای هیات مدیره شرکت‌ها و دستگاه‌های مرتبط داشتیم روی این موضوع تاکید شده است که این شرکت‌ها موظف هستند تا بر اساس این برنامه کار را با رعایت الزامات قانونی جلو ببرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار