موافقت با طرح جامع گردشگری سراب گیان

شهردار گیان ار موافقت با کلیات طرح جامع گردشگری سراب گیان خبر داد.

موافقت با کلیات طرح جامع گردشگری سراب گیانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  گفت: علی جلالی شهردار گیان در جلسه کمیته فنی منابع طبیعی برای سومین بار طی دو هفته متوالی در خصوص تصویب طرح گردشگری سراب گیان تشکیل شد تا ساماندهی این سراب بر اساس طرح در دستور کار قرار بگیرد.

او ادامه داد: بیش از یک سال است که طرح جامع سراب گیان توسط مشاور مربوطه تهیه وبر اساس همین طرح گام‌به‌گام کار‌های خوبی برای سراب انجام خواهد شد.

شهردار گیان افزود: با توجه به‌سرعت عملیات اجرایی و به دلیل اینکه متأسفانه درگذشته هیچ طرحی تصویب نشده و لزوم ارائه طرح به لحاظ جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی ضروری بود؛ طرح جامع گردشگری سراب گیان تهیه و ارائه شد.

جلالی  ادامه داد: خوشبختانه با تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهر گیان و همکاری مسئولان استانی با کلیات طرح موافقت و مقرر شد در روز‌های آینده ضمن بازدید میدانی جلسه کمیته فنی در شهرداری و یا فرمانداری برگزار شود.

او گفت: هرچند تهیه طرح‌ها و تصویب در مراحل مختلف زمان‌بر بوده، ولی با تصویب این طرح جامع گردشگری می‌توان انتظار داشت آینده شهر و سراب گیان بسیار امیدوارکننده باشد.

شهردار گیان ادامه داد: پس از تصویب طرح‌ها با توجه به نگاه مثبت مسئولین کشوری، استانی و شهرستان شاهد توسعه و جهش در این شهر خواهیم بود و امیدواریم درنهایت این کار‌ها مقدماتی برای سرمایه گزاری در طرح‌های گردشگری سراب گیان و اشتغال‌زایی و درآمد پایدار شود.

جلالی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری جلسه در سازمان برنامه‌وبودجه استان خبر داد و گفت: با حضور مدیران کل سازمان برنامه‌وبودجه، میراث فرهنگی، بنیاد مسکن، منابع طبیعی استان و فرماندار، شهردار و شورای شهر گیان در سازمان برنامه‌وبودجه استان همدان جلسه‌ای برای پیگیری مطالبات مردم شهرگیان برگزار شد.

او با بیان اینکه در این جلسه مطالبات مردم شهر گیان با تأکید بر اجرای طرح جامع گردشگری در سراب گیان مطرح شد، گفت:  درنهایت دستاورد این حضور طرح‌هایی است که در ماه‌های آینده اجرا می‌شود.

شهردار بیان کرد: فاز جدید روشنایی سراب در بالای سکو‌های نشیمن در منطقه ۱۲ چنار، نصب و راه‌اندازی سیستم الکترونیک پلاک خوان خودرو‌ها جهت اخذ عوارض در ورودی سراب و ایجاد سکو‌های جدید نشیمن ازجمله این طرح‌ها است.

جلالی در پایان گفت: ساخت المان میدان‌های شهر گیان، درختکاری و توسعه جنگل سراب گیان باهدف حفظ پوشش درختی سراب در حد گسترده‌ای انجام خواهد شد و ساخت سکو‌های نشیمن در مناطقی که مهمان‌پذیری بیشتری دارد نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.