پرداخت تسهیلات یکصد و ۱۵ میلیاردی به ۳۲ طرح اقتصاد مقاومتی

استاندار گیلان گفت: در دو هفته گذشته ۱۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به ۳۲ طرح پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع  استاندار گیلان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در سالن غدیر استانداری گیلان با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی جز ۱۰ استان برتر و در جایگاه ششم قرار داریم، گفت: نقص رفع در تبصره ۱۸ باید در دستور کار قرار گیرد.

او با اشاره به ظرفیت عضویت ایران در اتحادیه اوراسیا در استان گیلان، گفت: از کلیه صادراتی که امسال به روسیه صورت گرفته ۷۰ درصد از بنادر استان گیلان بوده که ظرفیت این استان بیش از این مقدار است.

زارع با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های بزرگ ملی خط ریلی رشت _آستارا با سرعت در حال انجام است، افزود: در سه ماه گذشته از جمله پروژه‌های مهم اقتصاد مقاومتی، پسماند با ۱۰۶ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار به شهرداری‌ها رشت، رودسر و ۱۳ میلیارد تومان برای سایر شهرداری‌های استان در حال انجام است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در دو هفته گذشته ۱۱۵ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای ۳۲ طرح پرداخت شده است، گفت: استان گیلان در ۷ ماهه نخست امسال با ۳۰۵ میلیون ریال یورو رتبه نخست طرح تصویب سرمایه گذاری در حوزه سرزمین در منطقه آزاد انزلی به خود اختصاص داده است.

زارع ادامه داد: در سال گذشته نرخ بیکاری استان گیلان از ۱۱ درصد بیشتر بود که در تلاشیم تا پایان امسال به هدف برنامه ششم توسعه یعنی ۸ درصد برسیم.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.