محمدی: تیم‌ها در لیگ برتر فوتسال بانوان به آمادگی کامل رسیده اند

ملی پوش تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی گفت: نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ جذابیت بیشتری پیدا کرده است و تیم‌ها به آمادگی حداکثری خود رسیده اند.

محمدی: تیم‌ها به آمادگی لازم در لیگ فوتسال بانوان رسیده اند

محدثه محمدی ملی پوش تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان جذابیت زیادی پیدا کرده است و شرایط رقابت‌ها در حال حاضر سخت‌تر شده، چون تیم‌ها به آمادگی لازم به  لیگ رسیده اند و همه با تمام توانشان نیم فصل را آغاز کرده اند تا به رده‌های بالای جدول برسند و جزو چهار تیم صعود کننده به مرحله پلی آف لیگ ۹۸ باشند.

او تصریح کرد: شرایط رقابت‌ها به قدری نزدیک به هم دنبال می‌شود که هیچ تیمی از حضورش در مرحله پلی آف بازی‌ها مطمئن نیست، اما پنج تیم بالای جدول مشخص است و جدال سنگینی بین آن‌ها شکل گرفته برای رسیدن به مرحله پلی آف و همین حساسیت بازی‌ها را بالا می‌برد.

محمدی افزود: مسئله داوری در نیم فصل دوم مسابقات فوتسال بانوان حساسیت زیادی پیدا کرده است چرا که تیم‌ها جدال سختی برای کسب امتیاز با یکدیگر دارند، اما متاسفانه سطح داوری‌ها در لیگ پیشرفتی نداشته است. ما در بازی‌های امسال شاهد بهترین رقابت‌ها و پویاترین مسابقات بودیم، اما آن قدر که از فوتسال بانوان لذت بردیم و نظاره گر پیشرفت آن بودیم در بحث داوری‌ها بهبود کیفیتی ندیدیم.

ملی پوش تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار داشت: برنامه مسابقات با نظم و طبق روال پیش می‌رود و امیدورام هر ساله به همین شکل باشد، چون همین مسائل باعث بالا رفتن سطح لیگ می‌شود. متاسفانه مسئله آزار دهنده در رقابت‌های بانوان این است که ما حامیان مالی زیادی نداریم و هر لحظه این امکان وجود دارد که تیمی از ادامه مسابقات انصراف دهد. البته در حال حاضر در فوتسال آقایان هم شاهد مشکلات مالی هستیم.

محمدی تصریح کرد: هدف ما رسیدن به سکو قهرمانی در لیگ امسال است و خوشبختانه در شرایط خوبی به سر می‌بریم. شرایط مالی تیم هیئت خراسان مطلوب است و ما قدردان مسئولان باشگاه هستیم. تیم ما اکنون در صدر جدول مسابقات قرار دارد، اما ما هنوز از صعودمان به مرحله پلی آف مطمئن نیستیم چرا که تیم‌ها فاصله امتیازی نزدیک به همی بایدیگر دارند. تیم ما از لحاظ باشگاهی و فنی در سطح حرفه‌ای عمل می‌کند و امیدوارم به مقام قهرمانی برسیم.


بیشتر بخوانید: ثبت یک رکورد تاریخی توسط بانوان در فوتبال ایران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار