بارش برف و هشدار هواشناسی استان مرکزی

با فعالیت سامانه بارشی از فردا جمعه در استان مرکزی، احتمال اختلال در تردد جاده‌ای وجود دارد.

بارش برف و هشدار هواشناسی استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با توجه به فعالیت سامانه بارشی از فردا جمعه در استان مرکزی مدیریت بحران استان نسبت به و احتمال اختلال در تردد جاده‌ای هشدار داد.

غیاثی مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی با اشاره به انتشار اطلاعیه شماره ۳۱ روز ۱۲ دی ماه اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: مطابق پیش بینی هواشناسی استان مرکزی یک سامانه بارشی از بعد از ظهر روز جمعه ۱۳ دیماه از نواحی غرب استان وارد می‌شود و تا پایان شنبه‌شب ادامه خواهد داشت.

غیاثی افزد: و طبق این اطلاعیه این بارش‌ها از پراکندگی زیادی برخوردار است و در مناطق مختلف استان بین یک تا ۱۵ میلیمتر در نوسان خواهد بود و بارش برف در مناطق کوهستانی و بارش برف و باران در سایر مناطق استان مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

او اضافه کرد: با عبور این سامانه بارشی دمای هوا حداقل بین ۴ تا ۶ درجه کاهش خواهد یافت و احتمال اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی و گردن‌های استان و برخی معابر شهری وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی ادامه داد: بنابراین باید فرمانداران و اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرداری‌ها ضمن کسب آمادگی‌های لازم، اقدامات ایمنی و پیشگیرانه را در این خصوص انجام دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.