خلیل زاده: استراماچونی شکایت کند، بی جواب نمی‌ماند/ فرهاد مربی خارجی می‌خواهد

سرپرست باشگاه استقلال گفت: استراماچونی در صورتی که شکایت کند او را بی جواب نمی گذاریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه هیات مدیره گزینه‌های مختلفی را ارزیابی کرد و پیش از این نیز با مجیدی توافقاتی حاصل شده بود امروز مجیدی به عنوان سرمربی انتخاب شد.

سرپرست استقلال درباره اینکه آیا استرا شکایت می‌کند یا خیر گفت: برای همیشه پرونده استراماچونی بسته شد و هر فردی می‌تواند از جمله استرا از استقلال شکایت کند، اما ما هم برای او جواب خواهیم داشت و ان شاالله این اتفاق رخ ندهد.

خلیل زاده بیان کرد: با توجه به اینکه من و خطیر و رحمانی در جلسه طی سه روز حضور داشتیم و این نفرات هم می‌توانند در این باره صحبت کنند و وکیل ایشان و پسرش با ما مذاکره کرد و از ۱۱ بند به ۹ بند رسید که ساعت‌ها با وکیل خودمان که از سوئیس بوده مذاکرات به ۹ بنده رسیده و پیشنهادات ما را پذیرفتند و ۴۷۰ هزار یورو هم قبول کردیم در ۳ قسط پرداخت کنیم که اولین قسط هم ۱۵۰ هزار یورو به او بدهیم که باز هم قبول نکرد.

او گفت: به جز نامجو مطلق یک دستیار خارجی هم به کادر ما اضافه می‌شود.

خلیل زاده درباره اینکه آیا انتشار قرارداد استرا و انتشار بلیت باعث ضربه زدن به استقلال شد یا خیر گفت: متاسفانه قرارداد منتشر شد و کار قشنگی نبود و نسبت به این موضوع اقدام می‌کنیم و من در سفر بودم که متوجه شدم چنین قراردادی پخش شده و این قرارداد را تنها چند جای خاص داشتند. نمی‌دانم چه کسی انتشار داده، اما از شنبه پیگیر خواهم شد تا این شخص معرفی شود و باید با او برخورد کرد. باید دید این قرارداد چگونه به رسانه‌ها رسیده است

خلیل زاده بیان کرد: فرشاد ماجدی دستیار مجیدی نیست. در هفته آتی معاونان جدید را انتخاب می‌کنیم.

او افزود: طبق اسناد و مدارک، سفر آخر ما به دوحه باعث شد عملا دست ما باز باشد و  باشگاه از یک پرداخت سنگین نجات یابد.

خلیل زاده پیرامون عدم انتخاب دی بیاسی به عنوان سرمربی استقلال گفت: دی بیاسی جزو گزینه‌های بود که امروز در هیئت مدیره بررسی شد، ولی با نظر همه اعضا از بین گزینه‌ها حذف شد.

او ادامه داد: دی بیاسی علیرغم معرفی توسط آقای خطیر با توجه به اینکه در دو سال اخیر بیکار بوده و در دوره مربیگری اکثرا در سری C ایتالیا حضور داشته و سابقه قهرمانی در هیچ رده‌ای نداشته وکارنامه اش ضعیف بود مورد توجه هیات مدیره قرار نگرفت و کنار گذاشته شد.

خلیل زاده افزود: به جز این مربی یک گزینه داخلی و یک گزینه خارجی هم در بین اسامی بودند که هیئت مدیره آن‌ها را هم کنار گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
....
۰۰:۱۶ ۱۳ دی ۱۳۹۸
نه بابا
آخرین اخبار