زیرساخت‌های ورزش همگانی برای عموم مردم تأمین شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: زیرساخت‌های ورزش همگانی باید برای عموم مردم تأمین شود.

زیرساخت‌های ورزش همگانی برای عموم مردم تأمین شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی گفت: برنامه ما در استان این است که در بحث تأمین زیرساخت‌ها، متناسب با ظرفیت‌های هر منطقه اقدام کنیم.

او با بیان زیرساخت های ایجاد شده در یک منطقه باید بر اساس  مطالبات مردم و نیاز‌های واقعی باشد،افزود:احداث زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها و سالن‌های ورزشی سقف کوتاه از نیازهای مردم استان به ویژه در روستاها است.

معتمدیان ادامه داد:  احداث سالن ورزشی استاندارد ۴ هزار نفره و ایجاد یک باب زورخانه استاندارد از دیگر نیاز‌های استان است که وزارتخانه باید برای تأمین آن برنامه‌ریزی کند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برای توسعه ورزش همگانی از محل اعتبارات سفر نوبخت به استان مبالغی لحاظ شده است، بیان کرد: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در خراسان جنوبی نیز با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور توافق کرده‌ایم.

اومیزبانی مسابقات ملی و بین المللی را از ظرفیت‌های مناسب برای معرفی استان دانست و عنوان کرد: با توجه به میزبانی خوب خراسان جنوبی در مسابقات ملی کشتی آزاد و فرنگی، بعد از این هم می توان شاهد میزبانی این استان برای مسابقات دیگر رشته‌های ورزشی بود.

احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت:  توجه به ورزش همگانی، ورزش بانوان و توسعه ورزش روستایی از اولویت‌های وزارتخانه است و قول مساعد برای پیگیری ۵ میلیارد تومان اعتبارات سفر نوبخت برای توسعه ورزش استان داد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.