سوریه ترور سردار سلیمانی را محکوم کرد

وزارت خارجه سوریه اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور فرمانده سپاه قدس را شدیدا محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، وزارت خارجه سوریه، ترور سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران را شدیدا محکوم کرد.

طبق اعلام خبرگزاری سانا، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: جمهوری سوریه با شدیدترین لحن، تجاوز جنایتکارانه آمریکا که منجر به شهادت رسیدن سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران و نیز ابومهدی مهندس، نایب رئیس گروه الحشد الشعبی و شماری از نیرو‌های این گروه شد را محکوم می‌کند و این اقدام را تشدید خطرناک تنش‌ها در منطقه می‌داند.

این منبع در وزارت خارجه سوریه همچنین اعلام کرد: این تجاوز که به شیوه گروه‌های جنایتکار به انجام رسید، بار دیگر بر مسئولیت آمریکا بر مسئله بی‌ثباتی که کشور دوست و برادر عراق با آن روبروست، تأکید کرده و آن را در چارچوب سیاست‌های ایجاد تنش در کشور‌های منطقه با هدف سلطه بر آن‌ها و ایجاد بستری برای رژیم غاصب صهیونیستی برای گسترش کنترل خود در منطقه می‌داند.

در پی حمله بامداد امروز جمعه آمریکا به کاروان الحشدالشعبی نزدیک فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار