امام جمعه آبادان؛

سردار سلیمانی ،نماد تربیت شده مکتب اسلامِ ناب و رهبری معظم انقلاب

امام جمعه آبادان گفت: سردار سلیمانی نماد تربیت شده مکتب اسلامِ ناب،امام(ره) و رهبری معظم انقلاب بود.

نمازجمعهبه گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت:امروز یکی از سرافرازترین سربازان انقلاب و ولایت را از دست دادیم، سردار سلیمانی نماد تربیت شده مکتب اسلامِ ناب،امام(ره) و رهبری معظم انقلاب بود.

او ادامه داد:سردار سلیمانی زندگی خود را وقف حضور در میدان های گوناگونِ جهاد کرده بود و بی وقفه در کنار مردم مظلوم جهان بود.

امام جمعه آبادان افزود:مردم به خوبی حضور خالصانه سردار سلیمانی در ایام سیل خوزستان و در میان مردم آسیب دیده از سیل را به خوبی به یاد دارند،برای او مردم و خدمت رسانی به آن ها اهمیت ویژه ای داشت.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پورگفت:جبهه استکبار و صهیونیست جهانی از امروز باید با کابوس نابودی روزگار بگذرانند,شهادت سردار رشید اسلام آغاز یک فصل جدید است و موجب اتحاد بیشتر مسلمانان جهان خواهد شد است.

او ادامه داد:خون او برکت یک پیروزی گسترده است و انتقام سختی در انتظار دشمنان اسلام است،بی شک حاج قاسم نیروهای زیادی تربیت کرده که با اقتدار و انگیزه بیشتری وارد عمل خواهند شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.