شهادت سردار سلیمانی عاشورای ایران

امام جمعه نایین گفت:شهادت سردار سلیمانی عاشورای ایران است و ما باید راه این شهید را تا پیروزی ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام سید علی سجادی امام جمعه نایین ضمن از عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت:امروز تومار همه جنایتکاران در هم پیچیده خواهد شد چراکه مکتب زهرای اطهر (س) و امام حسین (ع) وحدت درونی را به وجود آورده است و حالا ما نباید بگزاریم خون شهیدان پایمال شود و دشمن فکر و اندیشه را از راه ولایت خارج کند.

او افزود:از همان ابتدا معلوم بود که حادثه این روز‌ها جنایت آمریکا و آل سعود است و مقاومت اسلامی، حزب الله، حشد الشعبی و سردار سلیمانی برای جلوگیری ازاین جنایت به پا خواستند و ایستادگی کردند و پایان کار داعش را همین شهید بزرگوار اعلام کردند.

امام جمعه نایین در پایان گفت:سردار سلیمانی‌ها. مقاومت کردند و آسمانی شدند و ما هرچه داریم در سایه این خون‌ها و فداکاری هاست؛ سردار سلیمانی کسی بوده که صحنه بین الملل روی آن حساب کرده و حالا ما به دستور قرآن مامور هستیم تا قوی و قدرتمندانه این مسیر را در همه ابعاد نظامی، دانشگاهی و صنعتی ادامه دهیم.

مردم ولایتمدار و شهید پرور نایین پس از اقامه نماز جمعه، در مراسم راهمپیمایی شرکت کردند و بار دیگر اتحادخود را به صحنه کشیدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.