فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب گفت: با شهادت سردار سلیمانی، جامعه اسلامی بیدارتر کرد و این شهادت پیروزی برای اسلام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب در حاشیه راهپیمایی ضد آمریکایی در پی شهادت سردار رشید اسلام در عراق گفت: حاج قاسم سلیمانی این سردار رشید نه تنها یک رزمنده بلکه نمایانگر یک تفکر و یک مکتب فکری در جهان اسلام است.

او اظهار کرد: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند که بکشید ملت ما بیدارتر می‌شود، به واقع شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیروزی بزرگی برای جهان اسلام است چرا که جامعه اسلامی را بیدار کرد.

موسی شاعری شهردار کلانشهر اهواز نیز بیان داشت: پیام ما به دشمنان ۴۰ ساله ملت ایران این است که ما از این خون‌ها زیاد داده ایم و با رفتن یک سردار و یک فرمانده خللی در عزم راسخ ملت ایران ایجاد نمی‌شود، ولی دشمنان ما بی شک از این حرکت خود پشیمان خواهند شد.

او افزود: بدون شک ملت ایران درپی شهادت این سردار رشید اسلام انتقام سختی از رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهند گرفت.

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز تصریح کرد: شاید امروز خیلی از عزیزان ما اشک بریزند، اما این اشک نعمت خدادادی برای صبر و شکیبایی ملت ایران است و دشمنان باید بدانند اگر امروز سردار سلیمانی را از دست دادیم، صد‌ها سردار سلیمانی دیگر از سرزمین ایران بر می‌خیزند و دشمن باید منتظر ضرب شصت شدید نیرو‌های حزب اللهی باشد.

راهپیمایی ضد آمریکایی و ضد تروریسم جهانی در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در اهواز برگزار شد.

بامداد روز جمعه سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه ابومهدی مهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهان، طی یک عملیات تروریستی از سوی نیرو‌های آمریکایی در بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۰۵ ۱۳ دی ۱۳۹۸
کاش من میمردم و تو میموندی سردار