سردار سلیمانی عمر با برکت خود را وقف خدمت به امامت و ولایت کرده بود

رئیس کل دادگستری یزد در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان یزد در پی شهادت مظلومانه سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی‎، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری یزد در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن پیام آمده است:

بِسمِ الله الرَحمنِ الرَحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

در آستانه شهادت اولین شهیده مدافع ولایت، حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها)، شهادت مظلومانه سردار بی‌بدیل اسلام، مالک اشتر زمان و سردار سپهد ولایت، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاج قاسم سلیمانی و همراهان همرزمش از جمله ابومهدی المهندس جانشین حشدالشعبی، غمی جانکاه بر دل مردم سرفراز ایران اسلامی، محورمقاومت و تمامی آزادیخواهان جهان بر جای گذاشت؛ شهادتی که یادآور شجاعت و رشادت‌های علمدار دشت کربلا حضرت قمر بنی هاشم ابالفضل العباس (علیه السلام) در سرزمین نینوا بود.

این شهید عزیز و خادم جان برکف، که عمر بابرکت خویش را وقف خدمت به امامت و ولایت کرده بود، تربیت یافته مکتب ایمان، عشق، ایثار، شهادت و خمینی کبیر (ره) بود و بی‌شک در جوار مقتدای خویش و یاران شهیدش جاودان خواهد زیست.

این یادگار رفیع دفاع مقدس، با روحیه سرشار از مقاومت و ایثار، پس از سال‌ها مبارزه و حضور در صف اول مبارزه با تکفیریان و تروریست‌های جنایتکار، به دست سرمداران تروریسم جهانی یعنی آمریکای جهان‌خوار به نوشیدن شربت شهادت نائل آمد و به آرزوی دیرین و دیدار همرزمان شهید خود رسید، اما استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار بداند از خون به ناحق ریخته این شهید عزیز، هزاران سلیمانی خواهد رویید و تا برکندن آخرین جرثومه‌های فساد در این عالم از پای نخواهد نشست.

اینجانب نوشیدن شهد شهادت، از سوی این سردار بلندمرتبه و الگوی غیرت، مقاومت و ایثار را به محضر مبارک حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، حضرت آیت‌الله العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله العالی)، و سایر هموطنان گرانقدر و محور مقاومت بصیر، تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان علّو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان، امام حسین (علیه السلام) و برای خانواده عزیزشان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار