مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

۱۳۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد سمنان ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در ۹ ماهه سال جاری یک هزار و ۲۹۴ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان با ارائه تسهیلات ایجادشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه هزار و ۲۹۴ فرصت شغلی در ۹ ماهه سال جاری و پرداخت تسهیلات و به‌کارگیری مددجویان ایجادشده است، گفت: ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد سمنان پرداخت‌شده و روند پرداخت تسهیلات دیگر تا پایان سال ادامه دارد.

او بابیان اینکه استعداد سنجی در حوزه اشتغال برای ۱۲ هزار ۴۳۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان انجام‌شده است، افزود: ۳۱ درصد از این افراد مستعد اشتغال شناسایی و ظرفیت ایجاد اشتغال برای آن‌ها بررسی‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ابراز داشت: عمده مشاغل ایجادشده برای مددجویان این نهاد در قالب طرح‌های خدماتی، دام‌پروری، کشاورزی، صنایع‌دستی، صنعتی و معدنی و شیلات بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در دیگر بخش سخنان خود بابیان اینکه شهید سپهبد سلیمانی ۴۰ سال لباس رزم را از تن درنیاورد و اکنون با رشادت‌های عظیم، راه او ادامه دارد، تأکید کرد: اگر نام سردار سلمیانی به نیکی یاد می‌شود به علت اخلاص در جهاد و اتصال وی به خدا بود.

مسعودیان‌راد بابیان اینکه هنرمندی سردار این بود که به‌ جای جای جهان اسلام وارد شد و رد پا و خط مشی خود را برجای گذاشت، بیان کرد: سردار سلیمانی یک فرد عادی نبود، او دارای یک روح و قدرت الهی بود که همیشه خود را به عنوان سرباز ولایت معرفی می‌کرد.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار