شیخ زکزاکی: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس روحیه مقاومت را تقویت می‌کند

دبیرکل جنبش اسلامی نیجریه با انتشار بیانیه‌ای شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را موجب تقویت روحیه مقاومت و مبارزان این راه دانست.

شیخ زکزاکی: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس روحیه مقاومت را تقویت می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر شیخ زکزاکی، دبیرکل جنبش اسلامی نیجریه در صفحه توئیتر خود بیانیه ایشان پس از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را منتشر کرد و نوشت این شهادت‌ها روحیه مقاومت و مبارزان این راه را تقویت می‌کند.

در این پیام‌ آمده است: بنام خداوند بخشنده مهربان، مستکبرترین کشور روی زمین یکبار دیگر با ترور مجاهد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد حاج ابومهدی المهندس، یک اقدام تحریک‌آمیز و جدی را مرتکب شد. این شهدای والامقام کارشناسان راهبردی بنامی بودند که سال‌ها برای خلاص شدن سوریه و عراق از شر تروریست‌ها تلاش کردند. اگرچه آمریکا باید بخاطر داشته باشد شهادت بی موقع آن‌ها حتی لحظه‌ای روحیه مبارزان مقاومت و تلاش آن‌ها را از خدمت‌گزاری به اسلام دلسرد نمی‌کند در واقع این شهادت تنها انگیزه‌ای برای این مجاهدان است و آن‌ها را برای مقاومت بیشتر جسورتر می‌کند. ما از صمیم قلب به بقیه الله اعظم (عج) (امام مهدی عج)، امام خامنه‌ای، رهبر معظم ایران، مراجع و مسلمانان سراسر جهان به ویژه خانواده این شهدای شجاع تسلیت می‌گوییم. ما همچنین به آن‌ها بخاطر رسیدن به درجه شهادت تبریک می‌گوییم. خداوند روح آن‌ها را با شهدا محشور کند و اجر آن‌ها را مضاعف کند.

دفتر سید ابراهیم زکزاکی
۳ ژانویه ۲۰۲۰

در پی حمله بامداد دیروز جمعه آمریکا به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی و چند تن دیگر از یاران ایشان به شهادت رسیدند.

حمله ناجوانمردانه نیرو‌های متجاوز و تروریست آمریکایی به الحشد الشعبی و شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، از سوی کشورها، گروه‌ها، مقامات، شخصیت‌ها و رسانه‌های جهان محکوم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار