صدور پیام تسلیت دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای سپاه

دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای سپاه پاسداران در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای سپاه پاسداران در پیامی شهادت سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ
محضر مبارک، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز روحی له الفدا
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
خبر شهادت سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع و قهرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت و مهندس ابوالمهدی معاون بسیج مردمی حشد الشعبی توسط بالگرد‌های آمریکایی در عراق، یعنی اینکه راهبرد‌ها و راهکار‌های آمریکا در منطقه جواب نداده و آن‌ها مجبور شده‌اند دست به این جنایت هولناک بزنند.

چرا؟ چون راه زمینی ایران از قائمیه تا بوکمال باز شده و دسترسی ایران به مرز‌های فلسطین اشغالی بطور کامل برای انتقال نیرو و تجهیزات برای نابودی اسرائیل مهیا شده است.

امروز اگر حاج قاسم و ابوالمهدی به آرزوی خود رسیده‌اند، اما جبهه مقاومت را به جایی رسانده‌اند که بتواند نبرد را با نیرو‌های تازه نفس ادامه دهد.
مردم نگران نباشید، امروز اگر خبر شهادت مالک اشتر سیدعلی رسید، اما بدانیم که این جبهه هزاران مالک در دانشگاه جهان اسلام در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و تیغ تدبیر سیدعلی هنوز هست. مبادا محزون شوید، مبادا ناامید شوید، مبادا سست شوید. خون حاج قاسم مایه حیات اسلام خواهد بود کما اینکه خون حمزه سیدالشهدا اسلام را حیات بخشید. خون حاج قاسم و ابوالمهدی عزیز، قلوب ایرانیان و عراقی‌ها و میلیون‌ها عاشق اهل بیت علیهما السلام و دلبسته به اسلام را در راه مقاومت محکم خواهد کرد. مبادا مبادا ناامید شوید.

جبهه مقاومت از این به بعد، با اقتدار و انگیزه بیشتری علیه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها وارد عمل می‌شود. یقین بدانید آمریکایی‌ها دیگر به آخر خط رسیده‌اند و بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد. آمریکایی‌ها من‌بعد نه در خلیج فارس که در هیچ کجای عالم دیگر امنیت نخواهند داشت.
دعا کنید این خون‌ها، زمینه ظهور حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف را هرچه زودتر فراهم کند...

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.