مدیر مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری:

آمریکا و اروپا ادعای دموکراسی دارند/ سردار شهید سلیمانی مظهر مقاومت جهان اسلام است

کوروش زارعی گفت: حاج قاسم سلیمانی به عنوان سنبل و مظهر مقاومت جهان اسلام و جهان بشریت است.

کوروش زارعی مدیر مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری درباره شهادت حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قطعا این خبر، خبری بسیار دردناک و ضایعه‌ای بسیار بزرگ برای میهن اسلامی ما است. به دلیل اینکه ما یک سرداری را از دست دادیم که سال‌ها و از زمان دفاع مقدس دستاورد‌های بزرگی را برای امنیت ملی کشور به دست آورد و حافظ امنیت ملی بود.

زارعی با اشاره به اینکه هرچند از این به بعد حاج قاسم سلیمانی را در کنار خودمان نداریم، اما باور دارم  شهید حاج قاسم سلیمانی در تمام برهه‌های زمانی، در انقلاب و نظام کشور و امنیت ملی و جبهه مقاومت اسلامی در کنار ما خواهد بود.

وی افزود:به هر حال دشمن به دنبال شهادت حاج قاسم سلیمانی بود، دشمنی که مدام ادعا دارد که مدافع حقوق بشر، مدافع ملت‌های جهان بوده و با تروریست مقابله می‌کند، اما خودش سردمدار و بزرگترین تروریست جهان است و بزرگترین فردی است که حقوق بشر را نقض می‌کند و دموکراسی نمی‌فهمد.

وی افزود: از نظر من آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها که ادعای دموکراسی را دارند سال‌ها است که شعار آن را می‌دهند و اصول آن را نمی‌دانند. اصول غیر دموکراتیک را در جهان پایه گذاری کرده اند و به آن دامن می‌زنند. آمریکا و اسرائیل و صهیونیست‌ها و اتحادیه اروپا نشان دادند که تروریست واقعی چه کسی است و دشمن بشریت و دشمن واقعی جهان بشریت در روی کره خاکی چه کسانی هستند.

زارعی با اشاره به اینکه ما همواره نشان دادیم مدافع ملت‌های مظلوم هستیم، گفت: ما همواره از ملت‌های مظلوم که مورد هجمه تروریست قرار گرفتند، دفاع کردیم. حاج قاسم سلیمانی به عنوان سنبل و مظهر مقاومت جهان اسلام و جهان بشریت است. پذیرش این اتفاق برای ما سخت است هرچند که حاج قاسم سلیمانی، حاج قاسم سلیمانی‌های بسیاری را در جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه، یمن، لبنان و فلسطین و ایران و هر کشور آزادی خواه جهان تربیت کرده است، قطعا پرچم مقاومت در جبهه مقاومت اسلامی تا ظهور امام زمان (عج) روی زمین نخواهد ماند.

او ادامه داد: امام زمان (عج) حافظ سربازان و جبهه مقاومت اسلامی است. من با اطمینان کامل به ملت شریف ایران می‌گویم اصلا نگران امنیت خود و امنیت داخلی و خارجی نباشند، کشور همچنان بر پایه امنیتی که حاج قاسم سلیمانی‌ها استوار کرده اند، برقرار می‌ماند. آمریکا کوچک‌تر از آن است که حمله‌ای به ایران بکند. ترامپ و نتانیاهو بسیار ترسو هستند و سال‌ها است کارشان تهدید آدم‌ها است. ما آزادی خواهانه روی پای خود ایستادیم و از هیچ چیزی واهمه نداریم، تمدن ایران باستان نشان می‌دهد که ما مردمی آزادی خواه، صلح طلب و سلحشور و مدافع از مظلوم و مدافع حقوق بشر هستیم نه آن‌هایی که فقط ادعا و شعار این موضوع را دارند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۴ دی ۱۳۹۸
احسنت