طراحی اولیه مکانیزم جذاب دوربین پاپ‌آپ اوپو منتشر شد

در جدیدترین خبر منتشر شده در دنیای فناوریT تصاویر جدیدی از طراحی اولیه مکانیزم جذاب دوربین پاپ‌آپ اوپو منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تولیدکنندگان سخت در تلاشند تا تمام گوشی‌های هوشمند را به صورت تمام صفحه طراحی کنند. ما تاکنون در این راستا و هدف شاهد ناچ‌ها، حفره‌های درون صفحه نمایش، دوربین‌های پاپ‌آپ بازشونده و چرخشی بوده‌ایم، اما اوپو به تازگی طراحی اولیه جدیدی منتشر کرده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

طراحی جدید منتشر شده از اوپو

تاکنون معمولا همه دوربین‌های پاپ‌آپ در بالای تلفن‌ها جای گرفته‌اند، اما الگوی تازه منتشر شده اوپو، که در پایگاه داده CNIPA (اداره ملی مالکیت معنوی چین) یافت می‌شود، اولین نگاه ما به یک دوربین پاپ‌آپی است که از گوشه دستگاه به بیرون می‌آید.

طراحی اولیه مکانیزم جذاب دوربین پاپ‌آپ اوپو منتشر شد

اسکچ‌های الگوی اولیه اوپو نشان می‌دهد که ماژول دوربین پاپ‌آپ این دستگاه در سمت راست گوشی قرار گرفته است. طراحی این دوربین پاپ‌آپ بسیار هوشمندانه است. همچنین می‌توانیم در پشت این دستگاه دقیقا کنار دوربین پاپ‌آپ دو دوربین دیگر و همچنین یک فلش LED مشاهده کنیم. البته این تنها یک تصویر مرجع است.

طراحی اولیه مکانیزم جذاب دوربین پاپ‌آپ اوپو منتشر شد


بیشتر بخوانید: معرفی برترین گوشی‌های بازار با دوربین سلفی مکانیکی 


به نظر می‌رسد دکمه پاور در سمت راست طراحی شده باشد، در حالی که سمت چپ کلید تنظیم صدا و اسلات سیم‌کارت قرار دارد. در پایین گوشی یک بلندگو، درگاه Type-C و یک جک هدفون وجود دارد.

آیا طراحی دوربین اوپو را در واقعیت خواهیم دید

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی ممکن است این طراحی اولیه به یک تلفن واقعی تبدیل شود و یا اینکه اصلاً این مسئله در حال رخ دادن است، وجود ندارد. این مسئله را همه می‌دانیم که شرکت‌ها همه الگو‌های خود را به دستگاه‌های تولیدی تبدیل نمی‌کنند، اما دانستن نظر و سلیقه اوپو برای مکانیزم‌های مختلف پاپ‌آپ واقعا جالب بود. همچنین این اصلا غیرقابل تصور نیست که ما ممکن است دیر یا زود این طراحی را در یک تلفن واقعی ببینیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.