بحرالعلومی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

معیشت جامعه، اولویت مجلس آینده است

عضو شورای مرکزی جریان جهادگران ایران اسلامی گفت: در مجلس آینده قبل از هر چیز معیشت جامعه باید مدنظر قرار بگیرد.

معیشت جامعه اولویت مجلس آینده استعبدالله بحر العلومی عضو شورای مرکزی جریان جهادگران ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های مجلس آینده گفت: قبل از هر چیزمعیشت جامعه باید مدنظر قرار بگیرد و مشکلات معیشتی جامعه باید از پیش رو برداشته شود.

او ادامه داد: علاوه بر این اشتغال زایی برای جوانان و جلوگیری از سو مدیریت‌هایی که متاسفانه جامعه را دارای مشکلات عدیده کرده باید مورد توجه قرار بگیرد. همچنین باید طرح‌هایی در جهت  مبارزه محکم تر با فتنه‌های کشورهای خارجی باید در دستور کار قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید: اولویت مجلس آینده مسائل اقتصادی است


بحرالعلومی درباره چهره مجلس آینده گفت: کاندیداها از طیف‌های مختلفی حضور دارند و این بستگی به انتخاب مردم ما دارد که با هوشمندیِ خود افرادی را انتخاب کنند که معضلات فعلی را بر طرف کنند. اما در هر حال مهم‌ترین مشکلی که من در مجلس فعلی و مجالس گذشته می‌بینم این است که متاسفانه نمایندگانی که وارد مجلس شده اند نماینده مردم نبوده‌اند، بلکه نماینده مجلس هستند؛ اما طبعا اگر نمایندگانی که انتخاب می شوند در موقعیت نمایندگی برای مردم تلاش کنند قدم‌های محکم‌تری را در حل مشکلات می‌توانند بردارند.

عضو شورای مرکزی جریان جهادگران ایران اسلامی با اشاره به عدم ثبت نام محمدرضا عارف و علی لاریجانی در مجلس بیان کرد: بنده هم اگر عضو این مجلسی بودم که الان ماه‌های آخر فعالیتش را سپری می‌کند، از مردم خجالت  می‌کشیدم و دیگر ثبت نام نمی‌کردم، زیرا متاسفانه مجلس این دوره موفق نبود و در رفع معضلات و مشکلات کشور تاثیری حداقلی داشت.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان گفت مجلس آینده اصولگراست؟ گفت: اینها گمانه زنی‌ها و پیش بینی هایی است که انجام می‌شود، ولی به نظر بسیاری از تحلیلگران رغبت  مردم به کاندیدای مستقل بیشتر خواهد بود. هرچند که نمی‌توان کتمان کرد با عملکر اصلاح طلبان در دو دوره گذشته طبعا نظر مردم به جریان اصولگرایی بیشتر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار